سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام عابدی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین شهر در یادواره شهدای عملیات کربلای ۸، گفت: رژیم صهیونیستی در منطقه ناتوان شده و در این عملیات هم شکست خورد و برای بقای خود به همه جا چنگ می‌زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، یادواره به مناسبت سالگرد عملیات کربلای ۸ در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه مشگین شهر برگزار شد، حجت الاسلام عابدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین شهر با اشاره به ناتوانی رژیم صهیونیستی در منطقه گفت: این رژیم منحوس برای بقای خود در منطقه مثل موش خود را به آب آتش می‌زند اما هرگز موفق نخواهد شد و شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل شروع شده است.

وی در ادامه سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عملیات کربلای ۸ در فروردین ۱۳۶۶ که با رمز مقدس (یا صاحب الزمان)(عج) در منطقه عمومی شرق بصره (شلمچه) با اهداف تصرف کانال زوجی و عبور از آن به همت یگانه های سپاه و با فرماندهی قرارگاه های کربلا و قدس با هدف غافگیری دشمنان اجرا شد، به رشادت ها و دلاوری های رزمندگان اسلام در این عملیات اشاره کرد.

قرائت شعر توسط استاد مهریورز، خاطره گویی جانباز و رزمنده حاج داود صادقزاده و مداحی حاج صادق زاده از برنامه های اجرا شده در این یادواره بود.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha