دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پدر طلبه شهید موسوی زاده

​حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان یزد و مدیر مدرسه علمیه خواهدان احمدآباد اردکان در پیام های جداگانه ای درگذشت پدر طلبه شهید موسوی زاده را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد درپی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی زاده احمدآبادی پدر شهید معظم سید علی موسوی زاده در پیام تسلیتی آورده است: پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

وی، تصریح کرده است: اینجانب درگذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی زاده احمدآبادی نویسنده و استاد حوزه و دانشگاه پدر طلبه شهید والامقام سید علی موسوی زاده که سال‌ها مفقود الاثر بودند؛ تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزند شهیدش و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر مسئلت دارم.

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا سلام الله علیها احمدآباد اردکان هم در پیام تسلیتی آورده است: درگذشت حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی زاده «طاب ثراه» را به خاندان مکرم ایشان، جامعه حوزوی و دانشگاهی استان یزد تسلیت عرض می کنیم.

در ادامه این پیام می خوانیم: از جمله خدمات این عالم محقق، داوری پایان نامه ها، عضویت در هیئت امنای مدرسه علمیه خواهران احمدآباد، تبلیغ و ترویج معارف اسلامی، تدریس و تحقیق است. ایشان جزو سخنرانان برجسته معاصر استان یزد به شمار می آمدند.

از خداوند متعال خواستاریم این عالم بزرگوار را با اجداد طاهرینش محشور فرماید و به همه بازماندگان صبر و اجر بی پایان عنایت فرماید.

گفتنی است شهید سیّدعلی موسوی‌زاده، در ۲۵ شهریور ۱۳۴۹ در اردکان دیده به جهان گشود و در ۱۹ دی ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ و در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

پیکر او پس از ۹/۵ سال دوری از وطن، پس از شناسایی توسط گروه تفحّص به وطن بازگشت و بعد از تشییع با شکوه بر دستان و دوش مردم قدرشناس و شهیدپرور اردکان در بهشت شهدا به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha