شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: امروز مسلمانان باید در برابر جنایات رژیم جعلی صهیونیسم متحد شوند و با تمام توان از مردم غزه دفاع نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان کردستان، ماموستا فایق رستمی امروز در نماز عید فطر مردم اهل سنت شهر سنندج با تبریک عید سعید فطر، اظهار داشت: امروز مردم مسلمان و روزه‌دار سنندج بعد از یک ماه عبادت عید فطر را جشن می‌گیرند.

امام جمعه شهرستان سنندج گفت: رمضان ماه برکت و روزی می‌باشد و خداوند متعال در این ماه درهای رحمت را بر روی مردم باز می‌کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رمضان برای همه ما درس‌های بسیاری همانند صبر، غم‌خواری، تقویت و تزکیه روح و نفس انسان را به دنبال دارد.

امام جمعه شهرستان سنندج با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، یادآور شد: امروز مسلمانان باید در برابر جنایات رژیم جعلی صهیونیسم متحد شوند و با تمام توان از مردم غزه دفاع نمایند.

وی ابراز کرد: اگر صدای فریاد و کمک مردم مظلوم غزه را می‌شنویم و کسی نسبت به این موضوع خود را بی‌تفاوت نشان دهد، هرگز نمی‌توان او را در زمره مسلمانان دانست.

ماموستا رستمی ادامه داد: در طول ۶ ماه گذشته تا امروز بیش از ۳۴۰۰۰ نفر از مردم غزه توسط اشغالگران اسرائیلی به شهادت رسیده‌اند و صدها هزار نفر زخمی و آواره گردیده‌اند که این یک جنایت ضد بشری محسوب می‌شود.

امام جمعه سنندج در پایان با تقدیر از اهدای ۸ میلیارد تومان کمک مقام معظم رهبری به محرومین استان کردستان در راستای کمک مومنانه، خاطرنشان کرد: رویکرد نظام جمهوری اسلامی در راستای کمک و خدمت رسانی به نیازمندان کشور به ویژه استان کردستان می‌باشد و این امر قابل ستایش و تقدیر است و نشان می‌دهد رهبر معظم انقلاب اسلامی نگاه بسیار ویژه و حساسی به قشر مستضعف دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha