سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین خاتمی گفت: مهمترین دستاورد ماه رمضان این است که ماهی برای تزکیه نفس، سالم‌سازی درون و خالص‌سازی عمل به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی در خطبه‌های نماز عید فطر در شهر زنجان اظهار داشت: در روز عید فطر منادی بین زمین و آسمان به مؤمنان ندا می‌دهد که بشتابید پاداش یک ماه بندگی و کسب معنویت را دریافت کنید.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان برکات فراوانی دارد، تصریح کرد: مهمترین دستاورد ماه رمضان این است که ماهی برای تزکیه نفس، سالم‌سازی درون و خالص‌سازی عمل به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: بر اساس روایات، رستگاری برای کسانی است که به تزکیه نفس دست یابند و این پاداش برای بندگان در ماه رمضان وعده داده شده است.

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان سبب نهادینه شدن عادات پسندیده و تقویت معنویت و عبودیت در انسان می‌شود، عنوان کرد: اگر مردم از فضیلت ماه رمضان آگاه بودند همه طول سال را روزه‌داری می‌کردند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه جنگ در نوار غزه ۷ ماه طول کشید، ابراز کرد: مقام معظم رهبری در جمع مسئولان فرمودند، رژیم صهیونیستی در دو مورد شکست بزرگی خورد که یکی طوفان الاقصی بود و شکست دوم زمانی بود که رژیم غاصب به اهداف اعلام شده خود دست نیافت و می‌خواست گروه مقاومت و به ویژه حماس را شکست دهند در حالی که پیروزی از آن جبهه مقاومت است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha