سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ دیدار جوانان شیعه و اهل سنت ترکیه با آیت الله کعبی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری به موضوع حجاب و عفاف اشاره کرد و ادامه داد: از همه دستگاه‌ها خواستاریم که طرح عفاف و حجاب را حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، آیت الله کعبی با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام شد، تاکید کرد: جهش تولید بدون مشارکت مردم شدنی نیست.

عضو جامعه مدرسین بر راه اندازی بنگاه‌های زود بازده تاکید کرد و گفت: تقویت بخش خصوصی و حمایت از کارآفرینان بسیار مهم است و امسال باید سرمایه گذاران را تشویق به سرمایه گذاری کرد، همچنین مردم باید تشویق به سرمایه گذاری روی جوانان و نخبگان و اتکاء به دانش آنها شوند.

وی افزود: تقویت پول ملی و نظارت بر بازار ارز و ایجاد محیط رقابتی با نگاه اقتصاد مردمی می‌تواند به تحقق شعار سال کمک کند، همچنین باید قرارگاه‌های جهادی با محوریت شعار سال و اشتغالزایی برای هماهنگی میان مسؤولان و فعالان اقتصادی تشکیل شود.

عضو خبرگان رهبری در ادامه به موضوع حجاب و عفاف اشاره کرد و ادامه داد: از همه دستگاه‌ها خواستاریم که طرح عفاف و حجاب را حمایت کنند، همچنین نیروی انتظامی باید با قاطعیت برخورد کند، زیرا تنها راه جلوگیری از هنجارشکنی اخلاقی و ترویج آن، برخورد قاطع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha