دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
یزد-سردار بهدانی فرد

حوزه/ فرمانده انتظامی استان یزد طرح برخورد قانونی با کشف حجاب با عنوان «نور» را در معابر، اماکن عمومی و خودروهای شخصی و مناطق مختلف شهر از جمله بافت تاریخی، مرکز شهر و منطقه صفائیه را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده نیروی انتظامی استان یزد از برخورد قانونی با افرادی که حجاب را رعایت نمی کنند خبر داد و افزود: اصناف، مراکز خرید، خودروها، اماکن گردشگری و فضای مجازی رصد خواهد شد و اجرای این طرح، ارتقای امنیت اخلاقی و رضایت عمومی را در استان به همراه خواهد داشت.

فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد با صدور اطلاعیه ای از اجرایی شدن این طرح «حجاب و عفاف» در استان یزد خبر داد.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

شهروندان گرامی، هم میهنان محترم

فرماندهی انتظامی استان یزد با تقدیر از یکایک شما به سبب رعایت ارزش ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، به اطلاع می رساند که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح عفاف و حجاب از روز شنبه بیست و پنجم فروردین ماه در همه معابر و اماکن عمومی شهر یزد با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد.

به همین سبب، از همه شهروندان محترم، به ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آنگونه که شایسته است رعایت نمایند.

پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، یادآور می شود که ناگزیر، براساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می نماید.

از همین روی، از آنان انتظار دارد که به ارزش های قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم نمایند.

نیروی انتظامی یزد طرح برخورد قانونی با کشف حجاب را آغاز کرد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha