دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1150729
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
ولین دوره کارورزی مصاحبه

حوزه/ اولین دوره کارورزی مصاحبه از سوی واحد سنجش سلامت روان معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اولین دوره کارورزی مصاحبه از سوی واحد سنجش سلامت روان معاونت تهذیب حوزه های علمیه با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضایی و ۹ نفر از مصاحبه گران برگزار شد.

محسن خیری مسئول واحد سنجش معاونت تهذیب حوزه های علمیه در سخنانی به بیان اهداف برگزاری این دوره اشاره کرد و گفت: از وظایف مهم این واحد تلاش برای ارتقای سطح علمی و مهارتی مصاحبه‌گران است. در این راستا یک دوره آموزشی مصاحبه در دی ماه سال جاری برگزار شد که با شرکت حدود ۷۰ نفر همراه بود. در مرحله دوم برگزاری دوره‌های کارورزی هدف‌گذاری شد که این جلسه اولین گام از این هدف‌گذاری است.

وی افزود: درباره کارورزی‌ها چنین برنامه‌ریزی شده است که پس از اتمام ماه رمضان این دوره‌ها به صورت حضوری و با تعداد حداکثر ۱۵ نفر انجام گیرد.

مسئول واحد سنجش سلامت روان معاونت تهذیب حوزه های علمیه ابراز کرد: اما استان قم به دلیل اینکه معمولا مصاحبه‌ها را زودتر از سایر استان‌ها انجام می‌دهد، لازم بود که دوره را قبل از ماه مبارک رمضان برگزار کنیم.

خیری اظهار کرد: وظیفه ما تربیت نیروی انسانی و تأمین مصاحبه‌گران مورد نیاز بر اساس نیازهای استان‌هاست.

وی گفت: با برگزاری چنین دوره‌های آموزشی ما در این واحد فهرست مصاحبه‌گران مورد تأیید را به استان‌ها ابلاغ می‌کنیم و مجریان پذیرش هر استان از میان فهرست اعلامی، افراد مورد نیاز را برای همکاری دعوت می‌نمایند.

مسئول واحد سنجش سلامت روان معاونت تهذیب حوزه های علمیه ابراز داشت: رویکرد اصلی در برگزاری این جلسات، انتقال مهارت‌های جزئی و مهم مصاحبه و پرهیز از کلی‌گویی‌ها است.

مصاحبه‌گران سراسر کشور می‌توانند از ابتدای اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ با ثبت نام در این دوره‌ها از زمان‌بندی برگزاری آنها مطلع شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha