سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: عملیات وعده صادق نیروهای مسلح همه محاسبات دشمن را بهم ریخت و جبهه مقاومت در جنگ سی و سه روزه شاخ رژیم صیهونیستی را شکسته بود و در عملیات وعده صادق کمر رژیم جعلی شکست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سرایی نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز در مراسم بزرگداشت روز ارتش، گفت: نقش نیروهای مسلح ما در تاریخ ارتش های دنیا بی بدیل و بی نظیر است.

وی افزود: از دل ارتش قهرمان مردان بزرگی همچون شهید صیاد، شهید فکوری، شهید ستاری و شهید بابایی بوجود آمده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سرایی با بیان اینکه دفاع مقدس مظهر اقتدار نیروهای مسلح بود، اظهار کرد: ما دفاع مقدس را با دست خالی و در اوج مظلومیت پیروز شدیم.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق اخیر نیروهای مسلح همه محاسبات دشمن بهم ریخت، اظهار کرد: جبهه مقاومت در جنگ سی و سه روزه شاخ رژیم صیهونیستی را شکسته بود و در عملیات وعده صادق کمر رژیم جعلی شکست.

سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی، فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان شرقی و اردبیل نیز در این جلسه گفت: عملیات "وعده صادق" ماموریت تاریخی و به یادماندنی بود. این عملیات راهبردی بود. ابعاد مختلف یک عملیات ترکیبی را دارد. دشمن فهمید که اراده و خواست نیروهای مسلح عملی و کاملا قابل اجراست.

وی افزود: خودشان اعتراف می کنند که بعد از عملیات وعده صادق همه معادلات بهم خورد.

شفیعی ادامه داد: خدا را شاکریم که نیروهای مسلح را تحت هدایت و فرمان رهبر معظم انقلاب قرار داد. ما امروز در سایه هدایت های معظم له می توانیم اراده خود را به دشمن تحمیل کنیم. همه موفقیت‌هایمان در سایه روحیه بسیجی به دست آمده است.

وی با بیان اینکه ما تا آخرین قطره خونمان پای این ملت و مملکت ایستاده ایم، تصریح کرد: دشمنان خیلی تلاش کردند بین نیروهای مسلح اختلاف بیندازند اما کاملاً شکست خوردند، دلیل شکست آنها نیز این بود که همه ما یک فرمانده داریم.

شفیعی ادامه داد: ما در خدمت فرمانده سپاه عاشورا و فرماندهی انتظامی استان اعلام می کنیم، همه ارکان ارتش از تفکر و روحیه بسیجی برخوردارند و ما ذره ای از اعتقادمان عقب نشینی نخواهیم کرد.

عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا نیز در این جلسه گفت: روز مقدس ارتش جمهوری اسلامی را به آحاد فرماندهان و کارکنان ارتش در استان تبریک و تهنیت می گویم.

وی افزود: ارتش با حمایت های پیامبرانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب مسیر خودکفایی و اقتدار را طی کرد و این جمله حضرت امام، افتخار بزرگ ارتش جمهوری اسلامی است که فرمود: "ارتش، ارتش اسلام است و احترام دارد."خداوند را شاکریم که اتحاد و اتفاق بی سابقه ای بین نیروهای مسلح حاکم است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha