دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حملات موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی نشانگر پیشرفت نظامی جمهوری اسلامی ایران و اطلاعات قوی نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، امام جمعه تبریز در آستانه روز ارتش در دیدار با فرماندهان یگان های ارتش مستقر در استان آذربایجان شرقی با اشاره به پیشرفت های دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: اوایل انقلاب اسلامی برای تأمین کوچک ترین تجهیزات نظامی برای مقابله با رژیم بعث مشکل داشتیم اما امروز در سایه تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا به جایی رسیده ایم که از شهرهای دوردست قلب اسرائیل را با موشک هدف قرار می دهیم؛ اقتدار نیروهای مسلح با قطع وابستگی تجهیزاتی افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح بویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران محبوب‌ترین قشر در بین اقشارهای مختلف جامعه هستند، افزود: ارتش با ایثار و فداکاری و تقدیم بیش از ۴۸۰۰۰ شهید در جبهه های سخت جنگ تحمیلی وفاداری خود را به نظام و امام نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حملات موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی را نشانگر پیشرفت نظامی جمهوری اسلامی ایران و اطلاعات قوی نیروهای مسلح دانست و گفت: روز ۲۶ فروردین به عنوان یک روز تاریخی در دفتر پرافتخار انقلاب اسلامی به ثبت رسید و نشان داد نیروهای مسلح کشور در بالاترین سطح از آمادگی قرار دارند و آماده مقابله با هرگونه ماجراجویی استکبار جهانی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: کارکنان ارتش نزد مردم عزیز و جز محبوب‌ترین قشر در بین اقشار مختلف جامعه هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha