دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1150873
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲
تصاویر / چهاردهمین یادواره 44 شهید مسجد النبی محله قلعه در شهرستان بهار

حوزه / حجت الاسلام مصباح، با اشاره به اینکه باید دستاوردهای این عملیات مهم به درستی تبیین شود، گفت: تحقیر اسرائیل در نزد افکار عمومی، بالا رفتن احترام ایران در بین کشورهای جهان و نمایش قدرت جمهوری اسلامی ایران از جمله دستاوردهای عملیات «وعده صادق» است.

حجت الاسلام رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به انجام عملیات «وعده صادق» توسط سپاه پاسداران، اظهار داشت: بنابر آیات سوره احزاب، خداوند چهار دستور مهم به پیامبر(ص) می‌دهد که اولین آن، حقیقت «تقوا» و یا احساس مسئولیت است.

وی با بیان اینکه سفارش‌های دیگری که در این سوره آمده عبارت است از نفی اطاعت از کافران و منافقان و ریشه کن کردن و طاغوت زدایی، گفت: این سفارش خداوند است که در مقابل کافران، "بر خدا توکل کن، و از توطئه هاشان نترس".

امام جمعه بهار، با تأکید بر اینکه انتخاب رمز «یا رسول الله» خود پیامی دیگر در این عملیات برای جهانیان داشت، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی به نمایندگی از همه امت اسلامی، رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بر خلاف تصور رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها، عملیاتی گسترده‌ را علیه مواضع این رژیم کودک کش انجام داد، ابراز کرد: در عملیات «وعده صادق»، ایران و محور مقاومت تهاجمی‌ترین عملیات نظامی خود را در حالی تجربه کردند که نه تنها اسرائیل بلکه آمریکا نیز تدافعی‌ترین شرایط نظامی خود را سپری کردند.

حجت الاسلام مصباح، با تأکید بر اینکه در این عملیات همه توان و فناوری نظامی ایران به‌کار گرفته نشد، خاطرنشان کرد: ایران تنها به اهداف نظامی شلیک کرد و در این حجم از شلیک موشک، دچار خطا در نقطه زنی نشد، البته در کنار آن باید ناتوانی فناوری نظامی اسرائیل در برابر موشک‌ها و پهپادهای ایرانی را نیز یادآور شد.

وی با بیان اینکه ایران یکی از بزرگترین عملیات‌های پیشرفته پهپادی و موشکی جهان را انجام داد، گفت: ایران تمامی توهمات و ادعاهایی که درباره توان نظامی و فناوری اسرائیل مطرح می‌شد را برملا کرد.

امام جمعه بهار، افزود: جغرافیای منطقه غرب آسیا پس از عملیات «وعده صادق» به دو بخش قبل و بعد از آن تقسیم می‌شود، چرا که جمهوری اسلامی ایران محاسبات راهبردی منطقه را بهم زد و این پیام را صادر کرد که، ایران از این پس بر اساس محاسبات جدید عمل خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه حمله ایران به رژیم صهیونیستی، روحیه جبهه مقاومت را به شدت بالا برد، ابراز کرد: نه تنها نیروهای جبهه مقاومت که قلب مردم غزه و همه آزادی خواهان جهان پس از این عملیات شاد شد.

حجت الاسلام مصباح، با اشاره به اینکه باید دستاوردهای این عملیات مهم به درستی تبیین شود، یادآور شد: تحقیر اسرائیل در نزد افکار عمومی، بالا رفتن احترام ایران در بین کشورهای جهان و نمایش قدرت جمهوری اسلامی ایران از جمله دستاوردهای عملیات «وعده صادق» است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha