دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام مظفری

حوزه / منتخب مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، در پیامی انجام عملیات موفق و قاطع موشکی نیروهای مسلح را در سرزمین‌های اشغالی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین حسین مظفیری قزوینی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، در پیامی انجام عملیات موفق و قاطع  موشکی نیروهای مسلح کشورمان در سرزمین‌های اشغالی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحا مُّبِینا (۱) لِیَغْفِرَ لَکَ اللَّهُ مَا تَقَدَّمَ مِن ذَنبِکَ وَ مَا تَأَخَّرَ وَ یُتِمَّ نِعْمَتَهُ عَلَیْکَ وَ یهدِیَکَ صِرَاطًا مُّسْتَقِیمًا(۲) وَ یَنصُرَکَ اللَّهُ نَصْرًا عَزِیزًا (۳)

حماسه آفرینی سپاهیان اسلام و دفاع مشروع آنان با انجام عملیات «وعده صادق» در شامگاه روز ۲۶ فروردین، علیه رژیم غاصب، جعلی، کودک‌کش و خون‌آشام صهیونیستی مصداق بارز فتح مبین و نصر آشکار الهی بود که موجب بازدارندگی و موازنه قدرت در برابر دشمنان گردید و حس شادمانی، امید به پیروزی نهایی و غرور و افتخار را در دل مردم مظلوم غزه، ملت شریف ایران و تمامی آزادیخواهان جهان و دوستان انقلاب اسلامی پدید آورد.

اینجانب به نوبه خود، ضمن آرزوی طول عمر و عزت بیشتر برای رهبر حکیم و مقتدر انقلاب اسلامی، دست یکایک سپاهیان غیوری را که این حماسه بزرگ را آفریدند می‌بوسم و فتح و ظفر نهایی را برای جبهه حق از خداوند منان مسئلت می‌کنم.

حسین مظفری قزوینی
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha