دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سعیدی گفت: عملیات «وعده صادق» هراس و وحشت را بر دل های سیاه صهیونیست های بزدل و جنایتکار حاکم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، در پیامی از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم منحوس صهیونیستی تقدیر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

عملیات قهرمانانه وعده صادق که در بامداد یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶، با شدت، کوبندگی و گستره ای فراتر از تصور دشمنان، سرزمین های اشغالی فلسطین را به لرزه در آورد و هراس و وحشت را بر دل های سیاه صهیونیست های بزدل و جنایتکار حاکم کرد، رزمایش قدرت و اراده برآمده از باورهای دینی و گرایشات جهادی رزمندگانی به حساب می آید که سالها در مکتب اسلام ناب محمدی (ص) و در رکاب ولایت فقیه تکلیف و وظیفه الهی را تمرین کرده و در مدرسه جهاد و شهادت، همدم و همنوای سید شهیدان مقاومت سردار شهید قاسم سلیمانی بوده اند.

این رزمندگان که با توکل به ذات مقدس ربوبی و تکیه بر قدرت لایزال او، به جابجایی مرزهای شجاعت و جنگاوری و امتزاج آن با معنویت و عقلانیت خو کرده اند با طراحی و اجرای عملیات تلافی جویانه و تنبیهی در پاسخ به اقدام تروریستی و غیر متعارف صهیونیست ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن مستشاران کشورمان، نه تنها جنایتکاران صهیونیست را تادیب کرده و توهم آنان را نسبت به صبر راهبردی جمهوری اسلامی ایران در هم شکستند، بلکه توان بازدارنده، تغییر معادلات راهبردی و موازنه سازی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند.

این عملیات قهرمانانه که در لبیک به رهنمود فرمانده معظم کل قوا، مطالبه مردم شریف ایران اسلامی برای انتقام و بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی و با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، توسط نیروی هوافضای سپاه با همکاری و حمایت ارتش و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام شد، مصداق بارز «جاهدوا فی الله حق جهاده» بود.

اینجانب با سپاس از پیشگاه خداوند منان و تبریک این پیروزی به فرمانده معظم کل قوا و ملت شریف ایران اسلامی، از تمامی رزمندگان و مجاهدان مشارکت کننده در این عملیات افتخار آفرین تقدیر و تشکر نموده و بر بازوان توانمند آنان بوسه می زنم.

به امید آنکه این پیروزی بزرگ عامل شتاب دهنده در روند فروپاشی رژیم منحوس صهیونیستی، پیروزی مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف باشد. ان شاء الله

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

علی سعیدی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha