سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جلسه

حوزه/ اولین نشست قرارگاه حوزوی عفاف و حجاب مرکز مدیریت حوزه های علمیه به همت ستاد راهبری عفاف و حجاب حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اولین نشست قرارگاه حوزوی عفاف و حجاب، به همت ستاد راهبری عفاف و حجاب حوزه های علمیه در مدرسه معصومیه قم برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، مریم فتحی اصل، دبیر ستاد راهبری عفاف و حجاب حوزه های علمیه و دبیر جلسه‌ قرارگاه، به شرح کاملی از فلسفه‌وجودی و لزوم ایجاد قرارگاه و نسبت آن با ستاد عفاف و حجاب پرداخته و صورت جلسه‌ اول را بیان کردند.

در ادامه نفرات حاضر در جلسه، نکته نظرات خود را مطرح نموده و روند ساختاری و حرکتی قرارگاه را مشخص ساختند.

با توجه به حساسیت و فوریت پرداخت به مقوله‌ عفاف و حجاب و گستردگی نظرات از زوایای مختلف به این موضوع، این جلسه بصورت فشرده به اهمّ مباحث اعم از ساختاربندی قرارگاه، لزوم هماهنگی بین ساختارهای حوزوی، برگزاری هفتگی و منظم جلسات با حضور نمایندگان معاونت‌های اصلی و راهبردی حوزه و روند بررسی و تدوین اساسنامه‌ قرارگاه پرداخت.

همچنین نحوه‌ تهیه‌ بسته‌ سیاستی اقدامات یکپارچه و هماهنگ کننده بین سطوح عملیاتی حوزه های علمیه و مراکز و مؤسسات حوزوی، در راستای برون برد نظری واحد در قالب اجرائیات، از جمله مهمترین مباحث مطروحه در این جلسه بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha