چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
همدان

حوزه / امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه نیازمند راه اندازی اردوگاه تربیتی مناسب نسل جوان و نوجوان هستیم، گفت: متاسفانه زیر ساخت‌های تربیتی در استان ضعیف است.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان همدان، اظهار داشت: خروجی این جلسات باید منجر به رفع مشکلات مردم شود.

وی با تأکید بر اینکه نیازمند راه اندازی اردوگاه تربیتی مناسب نسل جوان و نوجوان هستیم، گفت: متاسفانه زیر ساخت‌های تربیتی در استان ضعیف است.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه مراکزی که امروز به اسم اردوگاه‌های تربیتی از آن یاد می‌شود، تنها کاربرد تفریحی دارند و تربیت محور نیستند، یادآور شد: ایجاد اردوگاه تربیتی در همدان هم در سند فرهنگی به آن تأکید شده و هم در مصوبات سال گذشته آمده است.

وی افزود: ظرفیت‌هایی که امروز در اختیار نهادها و ادارات مختلف می‌باشد، همه متعلق به مردم و جوانان این شهر است و هیچ کس مالک آن نیست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه یکی از مراکز بهزیستی در محدوده عباس‌آباد سالیان سال متروکه بود که در سال گذشته با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی این ظرفیت شناسایی شد، ابراز کرد: در این جلسه مصوب شود، این اردوگاه اگر به مزایده گذاشته شود، زیر نظر بهزیست و در اختیاز توانیابان و نسل جوان باشد.

وی تأکید کرد: این مرکز باید به اردوگاه تربیتی برای استفاده جوانان تبدیل شود نه صرفا باغ تفریحی.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با اشاره به بازدید از دانشگاه زینب کبری(س) همدان، اظهار کرد: وجود خوابگاه دانشجویی از مطالبات اصلی دانشجویان دانشگاه زینب کبری(س) است که باید فکر جدی برای آن توسط مسئولان شود.

وی همچنین با بیان اینکه در محوطه امامزاده خضر(ع) و مزار مطهر شهید گمنام منطقه کوی خضر، ظرفیت فرهنگی خوبی وجود دارد، گفت: لازم است تا زیر ساخت‌های ایجاد این مرکز فرهنگی فراهم شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha