شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تصاویر/ پادنزدهمین جلسه ستاد اجرایی کنگره  ملی شهدای کاشان

حوزه/ سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه برگزاری یادواره پرمحتوای شهدا بسیاری از آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد، گفت: هنر دست اندرکاران یادواره شهدا این باشد که بعد از برگزاری این کنگره ها، یک تیم آموزش دیده خوش ذوق را  به کار گیرند تا دستاوردهای یادواره ها را در جمع مردم بازخودگیری و بازخوانی نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حمید رضا محمدی فشارکی سرپرست فرمانداری ویژه کاشان عصر روز گذشته در پانزدهمین جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی شهدای کاشان که با حضور سرپرست فرمانداری، مدیر حوزه علمیه کاشان و اعضای این ستاد در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، پاسداشت شهدای گرانقدر کنگره ملی دارالمومنین کاشان را برای همگان افتخار دانست و افزود: بازخوانی یاد و خاطره شهدا برای نسل کنونی ضروری است.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه شهرستان کاشان به لحاظ سنت، قدمت و رگ و ریشه های دینی، اعتقادی و مذهبی که دارد قطعا متفاوت با خیلی از شهرستانهای دیگر باید کنگره ملی شهدای آن نیز با شکوه تر از جاهای دیگر برگزار شود، گفت: این کنگره در برابر شهرستان لنجان یک تراز استانی را باید داشته باشد.

محمدی فشارکی بر لزوم اهمیت دادن به برگزاری هرچه باشکوهتر کنگره ملی شهدای کاشان تاکید کرد و افزود: همانطور که در جلسات ستاد اجرایی هم اندیشی برگزاری این کنگره ها به خصوص یادواره ها متفاوت با گذشته می باشد لذا یادواره ها نیز حتما باید پیوست های خیلی بیشتری را برای اقشار مختلف جامعه در برداشته باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه ماموریت ها، اجزاء و شئون کنگره ملی شهدای کاشان باید بین اقشار مختلف تقسیم شود، اظهار داشت: هنرمان باید این باشد که اینگونه یادواره ها و کنگره ها مردمی برگزار شود.

محمدی فشارکی با بیان اینکه با الگوبرداری از امامین انقلاب باید برای تمام اقشار با ذائقه های متفاوت در روز خودش کار تراشیده شود، تصریح کرد: همانطور که امام راحل در نهضتی که شروع کرد کسی را بیکار نگذاشت برای طلاب، بازاریان، دانشجویان، اساتید دانشگاه ها و ... کار تعریف کردند ما هم برای ساختار این کنگره ملی باید تمام پرسنل دستگاه های اداری و اقشار جامعه را پای کار بیاوریم.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان تصریح کرد: امروز به بهانه آمادگی دفاعی برای دروس دختران و پسران در کنار کلاس درس، آموزش و تیراندازی باید یک کار فرهنگی از جمله حجاب برتر با چادر برای دختران هم تعریف شود.

محمدی فشارکی با بیان اینکه به برکت وجود مقدس شهدا مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه برطرف خواهد شد، افزود: با وجود این مشکلات بعضی جاها مانند یادواره شهدا نیاز داریم که مردم تخلیه و آرام شوند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه برگزاری یادواره پرمحتوای شهدا خیلی از آسیب های اجتماعی را کم می کند، گفت: هنر دست اندرکاران یادواره شهدا این باشد که بعد از برگزاری این کنگره ها یک تیم آموزش دیده خوش ذوق را به کار گیرند تا دستاورد های یادواره ها را در جمع مردم بازخودگیری و بازخوانی نمایند.

انتهای پیام./

یادواره شهدا بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

یادواره شهدا بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

یادواره شهدا بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha