سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: جهت گیری سازمان عقیدتی سیاسی باید استمرار مشی طلبگی و آخوندی و نگاه پدرانه باشد و رمز موفقیت و اثر بخشی ما هم همین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، در اختتامیه نشست مدیران سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در قم ضمن تبریک اعیاد گذشته و عملیات غرور آفرین "وعده صادق" از تمامی کارکنان، مدیران، روسا و فرماندهان قدردانی کرد و گفت: تلاش های شما باعث شد تا همگان مدح و ثنای اقدامات عقیدتی را بیان کنند، تلاش های مجدانه و روحیه تحول گرایانه همه کارکنان قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: در بین همه موفقیت های گوناگون که بنده را بارها به شکر و ثنای پروردگار و تشکر از شما واداشته است ، نگاه تحول گرایانه و اثرگذار و اثر بخش و میل تبدیل کردن یک سازمان قدرت محور به یک سازمان محتوایی بسیار ارزشمند است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح این بود که فرمودند سلام مرا به همسران و فرزندان خودتان برسانید و بر این موضوع اصرار داشتند و بنده هم در همین راستا هم از تلاش های کارکنان و همراهی و صبوری خانواده های محترمشان تقدیر و تشکر می کنم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی خطاب به روحانیون حاضر در جلسه تاکید کرد: کاری که رهبری معظم از ما می خواهد کار آخوندی و طلبگی است نه کار از روی قدرت، جهت گیری سازمان عقیدتی سیاسی باید استمرار مشی طلبگی و آخوندی و نگاه پدرانه باشد و رمز موفقیت و اثر بخشی ما هم همین است.

وی در ادامه با مطرح کردن مسائلی مانند رعایت بیت المال، پرهیز از تعارف و رودربایستی گفت: درست است که جهت گیری ما باید معنوی روحانی و طلبگی باشد اما جدیت منافاتی با این مسائل ندارد و این موضوع بدان معنا نیست که کار جدی مطالبه نکنید،طلبه بودن و جدی بودن قابل جمع است و منافاتی با هم ندارد.

این مقام انتظامی با ذکر ملاحظاتی در خصوص روحانیون کلانتریها تصریح کرد: نگذارید روحانی کلانتری، اداری شود، روحانی کلانتری نباید وقتش را برای امورات اداری صرف کند و کار واقعی او همان کار طلبگی است.

وی با اشاره به سفرهایی که در ایام نوروز برای دیدار با کارکنان در مرزها و نقاط مختلف کشور داشته اند گفت: حافظان نظم و امنیت ایران اسلامی در سخت ترین شرایط و در ایامی که همگان به گشت گذار و استفاده از تعطیلات مشغول بودند با اقتدار از کیان وطن محافظت می کردند و نظم و امنیت جامعه را به شایستگی تأمین کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پایان تصریح کرد: همه ظرفیت ها و امکانات سازمان باید برای تحقق اولویت اول انتظامی کشور در سال 1403 یعنی ترویج قرآن و نهج البلاغه در بین کارکنان و خانواده های انتظامی بسیج شود که به حمد الله اولویت اول انتظامی قرآن و نهج البلاغه تبیین گردیده است و با کار کارشناسی فراوان به الگویی رسیدیم و آن را به همه رده ها ابلاغ کردیم و انتظار داریم برابر همین الگو در سراسر کشور انجام گردد.

شایان ذکر است در پایان این جلسه مراسم تکریم و معارفه معاون نظارت و ارزشیابی مکتبی برگزار و طی حکمی از سوی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور، حجت الاسلام "خداداد همتی مقدم" به سمت معاون نظارت و ارزشیابی مکتبی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور منصوب و از زحمات چهار ساله حجت الاسلام "سید مهدی جلیلی" تقدیر به عمل آمد و در حکمی دیگر سرهنگ دوم احسان ارباب به سمت رئیس اداره فناوری اطلاعات سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور منصوب گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha