پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
عفاف و حجاب

حوزه/ حجت الاسلام مرادی در اجتماع مردمی عفاف و حجاب بیان کرد: هر اقدام مثبتی در جنگ فرهنگی، اجرو پاداش مجاهدان در راه خدا را دارد و کسانی که حرف از بی حجابی می زنند میخواهند عفت و حیا را از جامعه اسلامی و فرزندان جمهوری اسلامی ایران بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،اجتماع بزرگ مردم ساوه در حمایت از عفاف و حجاب همراه با تقدیر از دلیرمردان فراجا در پیاده راه امام خمینی (ره) با حضور عموم مردم و جمعی از طلاب موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س) ساوه برگزار گردید.

حجت الاسلام مرادی در اجتماع مردمی عفاف و حجاب پیرامون جهاد در راه خدا گفت: در قرآن کریم، افرادی که با اموال و جان هایشان در راه خدا جهاد نمودند مقامشان نزد خدا برتر است و آنها به موهبت عظیم و مقام فائزون می رسند.

وی در ادامه افزود: یکی از مسائل امروز، جنگ فرهنگی است که دشمن تلاش دارد تا انسان را از رسیدن به معراج و مقامات متعالی تنزل داده و او را بازیچه مسائل دیگر قرار دهد.

ایشان با بیان اینکه هر کسی در جنگ فرهنگی؛ اقدامی انجام دهد از مجاهدان به شمار می آید تصریح کرد: هر اقدام مثبتی در جنگ فرهنگی، اجرو پاداش مجاهدان در راه خدا را دارد و کسانی که حرف از بی حجابی می زنند می خواهند عفت و حیا را از جامعه اسلامی و فرزندان جمهوری اسلامی ایران بردارند.

این فعال فرهنگی در پایان از اقدام خالصانه نیروهای انتظامی و خانواده هایشان در امر عفاف و حجاب تقدیر و تشکر نمود.

در پایان سرهنگ جمالی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه ضمن تشکر از بانوان در همراهی با نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی مقتدرانه، برای دفاع از امنیت و ارزشهای والای انقلاب اسلامی ایران ایستاده است و تمام توان خود را برای حفظ حیا و عفت بانوان این سرزمین و احیای ارزش های اسلامی خواهد گذاشت.

در این مراسم با اهدای گل به نیروهای انتظامی از اقدامات ارزشمند آنان در امر عفاف و حجاب تقدیر به عمل آورده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha