یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
ی

حوزه / سرپرست فرمانداری ویژه کاشان برلزوم نهضت خدمت رسانی درمنطقه کاشان تاکید کرد و یاد آور شد : آن چیزی که برایمان اهمیت دارد وفاق ،همدلی و نزدیکی مسئولان درکنار هم برای یک نهضت خدمت رسانی شایسته و در خورشان مردم دارالمومنین کاشان می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حمید رضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندار شهرستان کاشان در اولین سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) این شهر با بیان اینکه امیدوارم خادم خوبی برای مردم این منطقه باشم گفت:مردم کاشان در راستای انسجام اجتماعی و فرهنگی شایسته خدمت می باشند .

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان به قدمت بسیار بالای تاریخی، فرهنگی و دینی منطقه کاشان اشاره کرد، و افزود: تمام توان خود را درایجاد انسجام و وحدت به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی در سال ۱۴۰۳ با کمک و مساعدت مسئولان و نخبگان در جهت رشداقتصادی ،عمرانی ، آبادانی و سیاسی شهرستان کاشان به کارخواهیم گرفت.

محمدی فشارکی با بیان اینکه از مسائل خرد نخواهیم گذشت خاطرنشان کرد: امروز مردم عزیز کاشان درخواست های کوچک و خردی دارند که به اندازه مسائل کلان و بزرگ اقتصادی و عمرانی برای ما بسیار حائز اهمیت است.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان بر لزوم نهضت خدمت رسانی درمنطقه کاشان تاکید کرد و یاد آور شد : آن چیزی که برایمان اهمیت دارد وفاق ،همدلی و نزدیکی مسئولان درکنار هم برای یک نهضت خدمت رسانی شایسته و در خورشان مردم دارالمومنین کاشان می باشد.

محمدی فشارکی تصریح کرد : گفت : این خدمت رسانی اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه همه مسئولان و خدمتگزاران این شهرستان در کنار همدیگر با عزم ، اراده وایمان به مردم نهضت خدمت رسانی رابه صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان برلزوم خدمت رسانی مسئولان در شهرها ، روستاها و دهستانهای کاشان تاکید کرد و یاد آورشد : قطعا مسیر خدمت رسانی فرماندار سابق کاشان به مردم را با سرعت بیشتر و با کمک ایشان طی خواهیم کرد.

محمدی فشارکی افزود: در جایی که برای رفع مشکلات و رشد منطقه به حضور مسئولان از استان اصفهان و تهران باشد از همراهی حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده محترم ولی فقیه در منطقه کاشان و مساعدت و هم افزایی مصطفی معینی آرانی منتخب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس تا رسیدن به نقطه مطلوب بهره مند خواهیم شد.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان برلزوم بروز آوری چشم انداز شهرستان کاشان با کمک نخبگان تاکید کرد و افزود : بخشی از چشم انداز هایی که نخبگان این شهرستان از قبل تعریف کرده اند نیازمند بروز رسانی و تغییرات جزئی است .

محمدی فشارکی تصریح کرد: با توجه به اینکه فرصت خدمتگزاری ها بسیار زودگذر و محدود می باشد امیدوارم بنده حقیر و کسانی که بعداز من توفیق خدمت رسانی به مردم عزیز کاشان را پیدا کنند همین مسیر را طی نمایند .

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان به لزوم نشست با فعالان فرهنگی ، اجتماعی و حوزوی در جهت پیشرفت و توسعه منطقه کاشان اشاره کرد و افزود : در این مدت کوتاه خدمتگزاری در فضای مجازی با پیام ، تلفن و حضوری نکاتی را مردم یاد آوری نموده اند که به صورت کارشناسی شده عزم جدی خود را درجهت رضایت مندی آنهابه کار خواهیم گرفت .

محمدی فشارکی برلزوم عمل نمودن به شعارهای داده شده تاکید کرد و تصریح کرد : خیلی انشا نوشتیم حالا وقت حساب است که باید به وعده خود عمل نماییم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha