دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
21

حوزه / حجت الاسلام نصوری، به سالروز صدور فتوای میرزای شیرازی در تحریم تنباکو اشاره کرد و آن را سرآغاز یک حرکت بزرگ دانست و گفت: از زمانی که قدرت فتوای یک مرجع تقلید در جامعه روشن شد، هجمه‌ها نسبت به این قضایا زیاد شد و دشمن تلاش می‌کرد تا علما را از تمامی تصمیمات کلان دور کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام محمدرضا نصوری امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه‌های نمازجمعه ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، اظهار داشت: امروز باید نقشه راه خود را برای رسیدن به قله از اهل بیت(ع) الگو بگیریم و در مسیر رشد و تعالی معنوی و تربیتی، از اسوه‌ای چون حضرت معصومه(س) بهره ببریم.

وی با اشاره به مقام ولایتمداری حضرت معصومه(س)، افزود: امام شناسی و زمان شناسی از دیگر ویژگی‌های این بانوی مکرمه بوده است که نگاه دشمن شناسی را در کنار امام شناسی و زمان شناسی داشته‌اند.

امام جمعه موقت ساری، با تأکید بر اینکه هر نقطه‌ای از ایران به نام مبارک امام رضا (ع) مزین شده است، گفت: وجود حرم مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در ایران به کشور عزیزمان برکات بسیاری بخشیده و ما زیر سایه و عنایات فرزندان حضرت موسی بن جعفر(ع) زندگی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در دنیای امروز نظام اسلامی در حال فتح قله‌های بسیاری است، خاطرنشان کرد: فناوری‌ها، علم پروری و نخبه پروری در جامعه بسیار زیاد شده و دختران جامعه را باید در مدل تربیتی قرار دهیم که تمدن ساز باشند.

وی به سالروز صدور فتوای میرزای شیرازی در تحریم تنباکو اشاره کرد و آن را سرآغاز یک حرکت بزرگ دانست و اظهار کرد: از زمانی که قدرت فتوای یک مرجع تقلید در جامعه روشن شد، هجمه‌ها نسبت به این قضایا زیاد شد و دشمن تلاش می‌کرد تا علما را از تمامی تصمیمات کلان دور کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha