چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ |۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 12, 2024
حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مقاومت یک‌منظومه معنایی ومعرفتی قابل طرح است لذا طلبه اگر می خواهد  پرچمدار باشد باید ببیند در چه چیزهایی و هجمه های ایستادگی و مقاومت بکند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی، شب گذشته در بیست سومین یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی قم گفت: امروزه ما باید به شهدای روحانی افتخار کنیم. آنان منشور روحانیت را در جان و وجود خود داشتند لذا طلاب باید این امر مهم را باید جامعه عمل بپوشانند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: مقاومت یک‌منظومه معنایی و معرفتی قابل طرح است، لذا طلبه اگر می خواهد پرچمدار باشد باید ببیند در محیط پیرامون خود و بشخصه خودش در چه چیزهایی و هجمه های ایستادگی و مقاومت بکند.

حجت الاسلام‌و المسلمین قمی تصریح کرد: امروز دشمنان در صدد ضربه زدن به فضای خانواده هستند و نیاز است طلاب در احیا و حفظ حریم این امر پرچمداری کنند و مانع تخریف نظام خانواده شوند، لذا باید اندیشمندان در این عرصه ها حضور داشتند. و تببین کلمه کلمه این عرصه را برای احاد مردم داشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: باید ببینم طلبه عصر ظهور چه معیارهای و سنجه های داشته باشد تا راهبر مبانی وتعالیم دینی مبین اسلام در عصر ظهور باشد.

یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی به منزل بیست و سوم رسید | قمی: مقاومت یک‌منظومه معنایی ومعرفتی است

طوفان الاقصی دفاع مشروع بر مبنای منشور سازمان ملل است

سردار محمدرضا نامی هم در این مراسم با بیان نقش روحانیت در جنگ تحمیلی، اظهار کرد: نقش روحانیت در دفاع مقدس برای ما ملموس بود و تاثیرگذاری در بُعد معنوی و ایثار و فدا کاری و تببین غرهنگ عاشورا در میان رزمندگان داشت.

وی با بیان این که مقاومت اسلامی تنها جریان و تفکری است که می تواند در مقابل جریان جنایتکار بایستد، خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی امتداد و ادامه عملیات بیت المقدس بود و عیناً یک دفاع مشروع بر مبنای منشور سازمان ملل می باشد. ویژگی طوفان الاقصی این بود که تهاجمی بود و شکست سیستم اطلاعاتی و نظامی صهیونیست را داشته

سردار نامی تصریح کرد: رژیم صهیونیست امروز مصداق بارز نسل کشی را در غزه انجام می دهد و البته در برابر مقاومت فلسطینیان که الهام گرفته از عاشورا می باشد هیچ دستاوردی ندارد.

وی با بیان این که هدف از تولید موشک برای مقابله با تهدید آمریکا و اسرائیل است، اظهار کرد: قدرت بازدارنگی با تفکر دینی و مقاومت اسلامی شکل گرفته است و تبعات منفی جنگ متوجه رژیم صیونیستی خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha