یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
شیخ ماهر عبدالرزاق

حوزه/ شیخ ماهر عبدالرزاق در پیامی به رهبر انقلاب اسلامی ایران، شهادت رئیس جمهور ایران وزیر امور خارجه و یاران شهیدش را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر عبدالرزاق رئیس جنبش "اصلاح و وحدت" لبنان در پیامی به رهبر انقلاب اسلامی ایران، امام سید علی خامنه ای و مسئولان و ملت مقاوم ایران، شهادت رئیس جمهور ایران وزیر امور خارجه و یاران شهیدش را تسلیت گفت.

وی گفت: تاکید می کنیم که شهیدان رئیسی و امیر عبداللهیان نماد امّت اسلامی و رهبران مقاومت هستند. امّت اسلام و جهان آزاده دو تن از رهبران خود را از دست داده اند، همچنان که مقاومت دو تن از مردان قدرتمند و رهبران وفادار خود را که حامی مسائل به حق امّت از جمله مسئله فلسطین و غزه بودند، از دست داده است. از دست دادن آنها امروز ضایعه ای برای کل جهان اسلام است.

شیخ عبد الرزاق افزود: سیره و جهاد و ایثار آنها چراغ راه همه رهبران و مجاهدان و مبارزان مقاومت در جهان بزرگ اسلامی ما خواهد بود.

رئیس جنبش "اصلاح و وحدت" تصریح کرد: این فاجعه دردناک و غم‌انگیز، نقطه قوت مضاعفی برای جمهوری اسلامی و انقلاب پربرکت آن محسوب می‌شود و بر قوت و انسجام آن در تکمیل روند توسعه، پیشرفت و شکوفایی جمهوری اسلامی و مقابله با استکبار آمریکایی و صهیونیستی در حمایت و احیای پروژه مقاومت برای آزادسازی قدس و شکست صهیونیستها در غزه و تمام فلسطین می‌افزاید.

وی ادامه داد: شهدای امروز ما مکتب جهاد، مقاومت، ایثار و فداکاری هستند و شهادت آنان انگیزه‌ای برای همه رزمندگان مقاومت خواهد بود تا راه شهدا را در شکست دشمنان امّت و آزادسازی مقدسات تکمیل کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مصیبت بزرگ را به مقام معظم رهبری، خانواده معظم ایشان، ملت بزرگ ایران، همه مسئولان و تمامی امّت اسلام تسلیت عرض می کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha