دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
شیخ علی یاسین العاملی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی یاسین گفت: حضور کشور های عربی در مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و یارانش، نشان از شکست پروژه صهیونیستی- آمریکایی در ایجاد درگیری‌های ملی، مذهبی و فرقه‌ای دارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی یاسین رئیس انجمن علمای صور و جبل عامل طی سخنانی گفت: حضور کشور های عربی به ویژه عراقی‌ها، فلسطینی‌ها و یمنی‌ها در مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و یارانش، نشان از شکست پروژه صهیونیستی- آمریکایی در ایجاد درگیری‌های ملی، مذهبی و فرقه‌ای دارد.

وی افزود: این امر مرهون درایت رهبران محور مقاومت است که در همه عرصه ها با پروژه صهیونیستی- آمریکایی مقابله می کنند و علیه دشمن، پیروزی های نظامی، اجتماعی و فکری به دست می آورند.

وی اشاره کرد: نبرد طوفان الاقصی منعکس کننده طوفان احساسات مردم جهان نسبت به جنایات صهیونیستی-آمریکایی علیه مردم فلسطین و لبنان از سال ۱۹۴۸ تا به امروز است و آنچه از جنبش های مردمی می بینیم نشان دهنده این بیداری در بین مردم آزاده در سراسر جهان است.

شیخ یاسین افزود: ما سکوت برخی کشورها در قبال کشتارهای رژیم اشغالگر به ویژه غرب مدعی انسانیت و دموکراسی را محکوم می کنیم.

رئیس انجمن علمای صور با بیان اینکه ۲۵ می ۲۰۰۰ نه تنها عید مقاومت و آزادی در لبنان است، بلکه عید همه آزادگان جهان است، گفت: این پیروزی، یک پیروزی خالص لبنانی و با حمایت دوستان در رأس آن ایران و سوریه بود که دریغ نکردند و عواقب حمایت خود از محاصره صهیونیستی- آمریکایی و نقشه های تکفیری آن را متحمل شدند.

وی در پایان به مقاومت فلسطین و تداوم آن در مقابله با دشمن و همچنین مقاومت لبنان که شریک حمایت از فلسطین در تجاوزات صهیونیستی به شمار می رود، درود فرستاد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha