یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حزب الدعوه عراق

حوزه/ حزب اسلامی الدعوه عراق شهادت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و هیئت همراه را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب اسلامی الدعوه عراق شهادت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و هیئت همراه را تسلیت گفت.

دفتر سیاسی حزب اسلامی الدعوه در بیانیه‌ای اعلام کرد: شهادت حضرت آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران، وزیر امور خارجه حسین امیر عبداللهیان و تعدادی از چهره های رسمی و علمایی در حادثه سقوط بالگرد حامل آنها در شمال غرب کشور را عمیقا تسلیت و تعزیت می‌گوییم.

این حزب ادامه داد: شهید رئیسی در تمام سمت هایی که داشت با وفاداری و فداکاری به جمهوری اسلامی خدمت کرد. او یک دولتمرد شایسته، صادق و آرمانگرا بود که بهترین ها را برای پیشرفت مردم و پیشرفت کشورش فراهم کرد.

حزب الدعوه بیان داشت: شهید رئیسی در مرحله حساسی مسئولیت ریاست جمهوری را برعهده گرفت که با موفقیت های خود در مدت کوتاهی ثابت کرد که شایسته اعتماد مردم و رهبر خود است.

این حزب تأکید کرد: فقدان او ضایعه ای است برای همه مسلمانانی که خود را وقف دفاع از اعتقاد و اهداف عادلانه خود کردند.

حزب اسلامی الدعوه گفت: جمهوری اسلامی در مسیر پر برکت خود آزمون های سخت و شرایط دشواری را پشت سر گذاشته است، اما با اراده محکم و عزم مردم غیور و شجاع خود بر آن ها غلبه کرد و آنها را به فرصت هایی برای توسعه و پیشرفت و نهضت بزرگ تبدیل کرد که ایران را به یک قدرت بزرگ در منطقه و جهان تبدیل کرد.

حزب الدعوه ادامه افزود: این مصیبت دردناک را به رهبر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و ملت برادر مسلمان ایران و خانواده های محترم و داغدار شهدا تسلیت عرض نموده و از آنان می خواهیم در این مصیبت دردناک به امام حسین (علیه السلام) و اهل بیتش در کربلا تأسی بجویند.

این حزب در پایان گفت: از درگاه خداوند متعال علو درجات را برای شهیدان و صبر و آرامش را برای همگان و سربلندی جمهوری اسلامی و پاسداری از مردم آن را در سایه رهبری دلیر و فرزانه آن خواستاریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha