یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان در پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان در پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، حضرت آیت الله سید علی خامنه ای و مسئولان ایران، شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران و حسین امیر عید اللهیان وزیر امور خارجه و سید محمد علی آل هاشم و کسانی که همراهشان بودند را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

با کمال اندوه و تأثر و تأسف و تسلیم در برابر قضا و قدر الهی، خبر شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، جناب آقای دکتر حسین امیر عیداللهیان، وزیر امور خارجه و حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم و کسانی که همراهشان در بالگرد سقوط کردند و در حال بازگشت از انجام وظیفه برای افتتاح سد آبی بین جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران بودند و در راه خدمت به مردم به شهادت رسیدند را دریافت نمودیم.

(وَمَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلی اللّهِ وَکَانَ اللّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا)، پس گوارای وجودتان این پایان مبارک.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را از نزدیک می‌شناختیم زمانی که از تجمع علمای مسلمان در لبنان بازدید کرد و سخنان ایشان را که حاکی از معرفت و عرفان است گوش دادیم و از آن بهره فراوان بردیم.

همین افتخار برای ایشان بس که که تولیت حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام) را بر عهده داشت و دوست داشت او را خادم مردم خطاب کنند نه رئیس جمهور.

امّا دوست عزیزمان شهید دکتر حسین امیر عید اللهیان، دیدارهای زیادی با ایشان داشتیم و ایشان چندین بار در لبنان با ما دیدار داشتند و شایسته عنوان وزیر امور خارجه محور مقاومت بودند.

با از دست دادن این رهبران برجسته، ما شخصیت های بلندپایه اسلامی را از دست داده ایم. از خدای متعال می خواهیم که جانشینی برای آنها عنایت فرماید تا راه آنها را طی ادامه دهد و به اهداف آنها برسد.

ما یقین داریم که مردم عزیز ایران پیشقدم خواهند شد تا با پرچمداری و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، فردی را انتخاب کنند که به اهداف عالیه اسلام دست یابد و فلسطین را آزاد کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha