دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
آیت الله غریفی

حوزه/ آیت الله سید عبد الله غریفی از علمای بحرین، شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهانش را که در سانحه هوایی ناگوار به شهادت رسیدند، تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید عبد الله غریفی از علمای بحرین، شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و همراهانش را که در سانحه هوایی ناگوار روز یکشنبه به شهادت رسیدند، تسلیت گفت.

وی گفت: این فاجعه بزرگ را که دلها را آکنده از اندوه و درد ساخت و ضایعه بزرگی به بار آورد، به حضرت صاحب العصر و الزمان، مراجع عظام تقلید و ملت ایران تسلیت عرض می نماییم.

آیت الله غریفی بیان داشت: با کمال تسلیم و رضایت به قضای الهی و دعا برای جان باختگان این حادثه دلخراش که قرین کرامت و رضوان و رحمت و مغفرت الهی گردند، بیان می داریم که آن ها در احاطه لطف و رحمت خداوند متعال به سوی پروردگار کریم رهسپار شدند و در شمار شهدا قرار گرفتند.

وی افزود: آنها زندگی پر از نیکی و درستی، زندگی پر از دستاورد برای ملّت و امّت خود و زندگی پر از تلاش برای تمام مسائل به حق در جهان و برای تمام اهداف بزرگ خود را در عصری سپری کردند که همه نیروهای شیطانی در جهان دشمن اسلام و امّت و ملّت ها هستند. لذا ایجاب می کند همه ظرفیت ها در پاسداری از اهداف این امّـت و این ملّـت ها متحد شوند.

این عالم بحرینی تاکید کرد: قربانیان این حادثه دلخراش در ایران به کشور خود، ملّت خود، امت اسلامی و به همه اهداف خیر در جهان بشریت وفادار بودند.

وی یاد آورد شد : مسئله فلسطین، قدس و غزه نیز که در راس اولویت ها قرار دارد، دغدغه بزرگی برای این گروه از افراد صالح و نیکوکار بود و نبود آن ها خسارت بزرگی برای این مسئله اصلی و تمامی مسائل سرنوشت ساز به شمار می رود.

آیت الله غریفی در پایان گفت: عروج این انسان های صالح و وفادار در مرحله ی پر از سختی ها و چالش ها، عظمت این فقدان را دوچندان کرد و بزرگترین ضربه ها و خسارات را به همراه داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha