دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
سید ابراهیم رئیسی

حوزه/ رییس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: شهید رئیسی در مسیر خدمت به مردم با خدا معامله کرد و این گونه عزیز ملت شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین ضیاءالدین آقاجان پور طی سخنانی در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که در مصلی الغدیر شهرستان نور برگزار شد ضمن اشاره به حماسه مردم قدرشناس ایران اسلامی در تشییع باشکوه شهدای خدمت در شهرهای مختلف ابراز داشت: حقیقتاً خیابان‌های مملو از جمعیت در تشییع پیکر آیت الله ابراهیم رئیسی، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان و تیم حفاظتی و کادر پرواز، سبب بُهت و حیرت خبرنگاران خارجی شد.

وی افزود: ما در آموزه های دینی داریم آنانی که اهل ایمان و عمل از روی اخلاص و به دنبال عزت باشند خدا آنها را در بین مردم عزیز می‌کند، کما این که شهدای خدمت کشور ما این گونه بودند و در درجات عالی عزت قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجان‌پور گفت: شهید رئیسی با خدا معامله کرد و در راه خدمت به مردم گام برداشت به همین سبب در قلب انبوه جمعیت کشور راه پیدا کرد و دیدیم که چگونه عزیز یک ملت و بلکه امت اسلام شد.

وی خاطرنشان کرد: دلیل این که مردم به این شخصیت لقب سید محرومان دادند به این خاطر بود که ایشان با روحیه تواضع و مردمی‌بودنشان، برای رسیدگی به مشکلات مستضعفان و محرومان جامعه خستگی ناپذیر بود و ۱۸ ساعت در شبانه روز کار می‌کرد و زندگی خود را وقف دفاع از اسلام و خدمت به مردم کرد و از تمام تعلقات دنیوی بریده بود.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع همچنین با اشاره به حماسه سوم خرداد، روز مقاومت و پیروزی در مقابل اجانب و بیگانگان، دفاع از استقلال کشور، هویت دینی و اسلامی و اسلام ناب محمدی و علوی گفت: ما در طول این انقلاب هزینه‌های زیادی را پرداختیم تا اسلام، قرآن، استقلال، عزت و شرف کشور برقرار بماند چرا که مردم ما اهل مقاومت و ایستادگی هستند.

وی افزود: سردار سلیمانی گفته ما ملت امام حسینیم و این یعنی مردم ما در مقابل ظالمان و متکبران سازش نمی‌کنند بلکه همانند امام حسین (ع) در عمل همانند سردار سلیمانی و رئیس جمهور شهید اهل مقاومت و ایستادگی هستند و برای این منظور باید همواره قوی بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha