دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/ حجت الاسلام قدرتی گفت: یکی از مهم‌ترین و بارزترین صفات شخصیتی شهید رئیسی، داشتن روحیه انقلابی و خستگی ناپذیری در مسیر اعتلای انقلاب و نظام بود و بهترین سند برای این ادعا آن است که شهید جمهور در راه خدمت به انقلاب و ملت جان خود را فدا نمود.

حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، ضمن تسلیت شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و دیگر همراهانش، اظهار داشت: متاسفانه هفته گذشته ناگوارترین خبر در سال جاری، ملت ایران و دیگر کشورهای منطقه و جهان را شوکه ساخت.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و دیگر همراهانش یک ضایعه بزرگ برای ملت ایران بود، زیرا رئیس جمهور دولت سیزدهم فردی عملگرا و مردمی و همواره به دنبال شناسایی مشکلات و رفع آنها بود و نهایتاً در مسیر خدمت به کشور و ملت ایران جان خود را فدا کرد.

حجت الاسلام قدرتی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین و بارزترین صفات شخصیتی شهید رئیسی، داشتن روحیه انقلابی و خستگی ناپذیری در مسیر اعتلای انقلاب و نظام بود و بهترین سند برای این ادعا آن است که شهید جمهور در راه خدمت به انقلاب و ملت جان خود را فدا نمود.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم راه و مسیر شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی قطع شود، عنوان کرد: شهید رئیسی همان مسیر شهیدان رجایی و بهشتی و باهنر را پیمود که به عنوان یک رئیس جمهور عملگرا و مردمی در طول عمر نظام جمهوری اسلامی شناخته می‌شود، بنابراین همه امیدواریم رئیس جمهور آینده که به زودی انتخاب می‌شود در مسیر این شهید والامقام که همان مسیر ولایت و رهبری و انقلاب بود، حرکت نماید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha