دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر همتیان - معاون آموزش حوزه علمیه قم

معاون آموزش حوزه علمیه قم تغییرات برنامه امتحانات پایان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ طلاب سطوح عالی در خرداد و مرداد را اعلام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر همتیان در گفتگو با خبرگزاری حوزه با تسلیت شهادت سیدالشهدای خدمت و یاران عزیزش، درباره برنامه امتحانات پایان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ طلاب سطوح عالی حوزه علمیه قم، گفت: در برنامه امتحانی که پیش از این طراحی و اعلام شده بود قرار بود امتحانات پایان سال تحصیلی۳۰ خرداد تا ۴ تیرماه برگزار شود و تمهیدات لازم نیز بر اساس همین برنامه پیش بینی شده بود، اما در شرایط فعلی تغییراتی ایجاده شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه قم ادامه داد: بعد از شهادت جانسوز حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس جمهور محترم و هیئت همراه و اعلام تقویم برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با توجه به ضرورت جهاد تبیین و نقش آفرینی اساتید و طلاب در عرصه سرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری تغییر برنامه امتحانی پایان سال ضروری به نظر رسید، بر این اساس مقرر گردید امتحانات نوبت خرداد از ۲۰ تا ۲۴ همین ماه برگزار شود.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین همتیان، علاوه بر برنامه فوق، مقرر شد بعد از ایام تبلیغی دهه اول محرم، اوایل مرداد ماه نوبت امتحانی دیگری نیز برگزار و طلاب محترمی که به هر دلیل امکان حضور در امتحانات خرداد را ندارند بتوانند در این نوبت امتحانی شرکت کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه قم درباره برگزاری امتحانات شهریور هم اعلام کرد که این امتحانات نیز طبق روال برگزار می شود.

وی این را هم یادآور شد که جزئیات برنامه امتحانی خرداد و مرداد به زودی اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین همتیان در پایان اظهار کرد: امید است انتخابات ریاست جمهوری پیش رو برگ زرین دیگری بر صفحات تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی بیفزاید و همگان وظیفه خود را در این عرصه مهم انجام دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha