یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
24

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: نقش دولت شهید آیت الله رئیسی در موفقیت عملیات وعده صادق را به هیچ وجه نباید فراموش کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، سردار جمال شاکرمی در جمع باشکوه مردم ایلام با تجلیل از خدمات ماندگار شهید رئیسی به مردم از جمله ساکنان استان ایلام، اظهار داشت: به هیچ وجه نباید نقش دولت شهید آیت الله رئیسی در عملیات وعده صادق را فراموش کرد چرا که ایشان به اندازه فرماندهان نظامی در این عملیات بزرگ اثرگذار بود.

وی افزود:مکتب شهید رئیسی باید به خوبی برای مردم ایران اسلامی و دنیا تبیین و تلاش‌های او در همه عرصه‌های خدمت به اثری فاخر تبدیل شود.

وی ادامه داد: این شخصیت بزرگ در هر مسیر و جایگاهی که قرار داشت، عالمانه و آگاهانه و در راه رضای خدا و خدمت به مردم، قدم بر می‌داشت و خود را وقف انقلاب و نظام کرده بود.

شاکرمی افزود: شهید و خادم جمهور با گفتمان امام رضا(ع) برای خدمت آمده بود و با تلاش‌های شبانه‌ روزی خود، ایران اسلامی را به قله‌های پیروزی رساند و با دیپلماسی عزتمندانه، امروز ایران اسلامی حرف های زیادی برای گفتن در دنیا دارد و چشم مظلومان و آزادیخواهان جهان به ملت ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام درخصوص شهید امیر عبداللهیان نیز بیان داشت: این شهید به خوبی در مسیر خدمت در کنار آیت‌الله رئیسی بود و با دیپلماسی مقاومت و مجاهدانه، چالش‌ها را در کشورهای همسایه به خوبی مدیریت و به مودت تبدیل کرد.

وی تأکید کرد: این مجاهد راه خدا، مزد خدمات و تلاش های مجاهدانه خود را از خدا گرفت و در کنار مریدش شهید آیت‌الله رئیسی به آرزوی خود که همان شهادت بود، رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha