دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
خوزستان

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خوزستان در پیامی شهادت نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی را به مدیریت حوزه علمیه خواهران و مردم ولایتمدار استان آذربایجان شرقی تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خوزستان در پیامی شهادت نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی را به مدیریت حوزه علمیه خواهران و مردم ولایتمدار استان آذربایجان شرقی تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون»

شهادت جانگداز آیت الله سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه مردمی تبریز و دکتر مالک رحمتی استاندار جهادی، متدین و مردمی آذربایجان شرقی که در راه وفای به عهد خویش و با هدف خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران، بر اثر سانحه بالگرد، در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، تابلوی زیبایی از خدمت به خلق را برای همیشه در تاریخ ایران به یادگار گذاشت.

طلاب، دانش آموختگان، کادر، اساتید مدارس علمیه و کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خوزستان با عرض تسلیت به محضر حضرتعالی و به ویژه بازماندگان شهدای این حادثه تلخ، از درگاه خداوند متعال برای روح پاک آن عزیزان سفرکرده، رحمت و غفران الهی و برای خانواده‌های داغدار آنان صبر و شکیبایی مسألت می‌نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha