دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ملکوتی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ملکوتی گفت: دیپلماسی اقتدار با میدان داری وزیر امور خارجه مقتدر و انقلابی در عرصه های بین المللی ، آثار خود را اکنون در سراسر جهان نمایان کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین هادی ملکوتی عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم بزرگداشت شهدای راه خدمت با بیان اینکه مصیبت بزرگی است خاطرنشان کرد: به حق شهید رئیسی از جمیع جهات شاخص بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: قبل انتخابات ریاست جمهوری در جلسه ای یکی از دوستان گفت: برای انتخابات کاندید نشوید که آقای رییسی در پایان جلسه گفت اگر بنا باشد برای انقلاب آبرویم را فدا کنم مضایقه نخواهم کرد.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در رابطه با سیاست خارجی حرکت ریشه ای داشت عنوان کرد: مسیر سیاست را برخلاف برخی دولت ها که غرب را قبله گاه کرده بودند از آن مسیر خارج و به مسیر اصلی بازگرداند که نتیجه آن در حضور اخیر سران کشورها برای تسلیت و اعلام عزای عمومی نمود پیدا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ملکوتی ادامه داد: دیپلماسی اقتدار در مقابل دیپلماسی التماسی با میدان داری وزیر امور خارجه مقتدر و انقلابی در عرصه های بین المللی ، آثار خود را اکنون در سراسر جهان نمایان کرده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه توفیق دیپلماسی این دولت کاملا روشن هست اظهار داشت: پیام های تسلیت ، حضور سران کشورها و ابراز همدردی بسیاری از دولت ها موجب حیرت بسیاری از دولت هایی شد که انتظار منزوی شدن ایران اسلامی را داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین ملکوتی در ادامه بخش هایی از خدمات دولت انقلابی همچون رفع معضل برق، کارخانجات راکد، آب خوزستان ، صنایع ،روابط خارجی و ... را به عنوان کارنامه درخشان شهید جمهور عنوان کرد.

وی ادامه داد: بیش از چهل سال هست که علیه روحانیت،دین و حجاب و ارزش ها سم پاشی می کنند و جوی ایجاد کرده بودند که مؤمنین احساس نا امنی می کردند ، اما خون شهید رئیسی اثبات کرد که این مردم از باور و عقیده خود دست بردار نخواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین ملکوتی با بیان بروز احساسات مردم آذربایجان در مراسم تشییع،تدفین و بزرگداشت شهدای راه خدمت خاطرنشان کرد: مردمی بودن شاخصه این بزرگواران بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha