دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024

حوزه/ حجت الاسلام جعفری با اشاره به دغدغه رئیس جمهور برای رفع محرومیت، گفت: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به دور از شعار در هر مقطعی تلاش می‌کرد اقدامی برای رفع محرومیت انجام دهد، ایشان عملگرا، خدامحور و ارزشی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، رییس دادگستری استان اصفهان امروز ظهر در مراسم بزرگداشت شهید حجت الاسلام والمسلمین رییسی و شهدای خدمت در ستاد سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، اظهار داشت: حادثه شهادت آیت‌الله رییسی جهان را به تعجب و حیرت انداخت و همه ناراحت و غمگین شدند.

وی افزود: ایمان ستون‌ اول و خمیرمایه بنای حیات طیبه است و آیت‌الله رییسی به عنوان یک رییس جمهور با ایمانی عمیق به خداوند، مسیر اسلام را دنبال کرد.

رییس دادگستری استان اصفهان خاطر نشان کرد: برغم اینکه ایشان در جایگاه های مختلف دستگاه قضایی حضور داشت ولی پس از انتخاب به عنوان رییس قوه قضاییه خود را مستغنی از مشورت ندید وعلی رغم تجربه ۴۰ ساله خود، ابایی از مشورت گرفتن از مجموعه زیردستان نداشت.

وی بلندهمتی در کارها و تصمیمات اساسی را از دیگر ویژگی های شهید رییسی عنوان کرد و افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بسیاری از تصمیمات زیرساختی که ایشان اتخاذ کردند در آینده نتیجه بخش می‌شود.

حجت الاسلام جعفری، ولایتمداری را دیگر ویژگی‌های شهید رئیسی دانست و بیان داشت: شهید رئیسی از عمق جان ولایت پذیر بود نه اینکه تظاهر به ولایت داشته باشد، آن شهید معتقد بود که در همه امور مبتنی بر نظر ولایت فقیه حرکت کند و در بسیاری از سفرهای خود حضور مردم و استقبال از خود را در راستای استقبال از انقلاب و نظام اسلامی توصیف می‌کرد.

وی با اشاره به دغدغه حجت الاسلام والمسلمین رییسی برای رفع محرومیت، تصریح کرد: شهید رییسی به دور از شعار در هر مقطعی تلاش می‌کرد اقدامی برای رفع محرومیت انجام دهد، ایشان عملگرا، خدامحور و ارزشی بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha