دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
رلر

حوزه/ نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: احترام به مادر، برخورداری از روحیه معنویت، عبودیت، صعه صدر، توجه ویژه به نماز اول وقت و خواندن نماز شب، اطاعت پذیری از ولی فقیه و خادم الرضا بودن از مهم ترین ویژگی های شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مراسم بزرگداشت شهدای خدمت؛ خادم‌الرضا(علیه‌السلام) شهید حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش، با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، امام جمعه آران و بیدگل، فرماندار، روحانیون، مسئولان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه آران و بیدگل برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در این مراسم ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش بر مرور نحوه مدیریت مقام مقام معظم رهبری در سانحه دلخراش بالگرد رئیس جمهور و همراهانش تاکید کرد و یادآور شد: رهبری به دلیل احاطه ای که به حوادث تاریخ از جمله شیوع ویروس کرونا و...دارند در این حادثه سخت نیز به مردم امید و آرامش دادند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه بر اساس آیات قرآن، کفار دوست دارند از سلاح دعا و خشوع غافل شویم ، اسلحه مؤمن را از نظر معنوی گریه و دعا دانست و گفت: رهبری در سخنرانی عصر روز حادثه بالگرد رئیس جمهور مردم ایران را به اسلحه معنوی دعا دعوت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بعد از قطعی شدن شهادت رئیس جمهور ۲۲ شاخصه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان الگوی رفتاری یک مدیر انقلابی و جهادی در نظام اسلامی ایران را اعلام فرمودند، تصریح کرد: استانداران، فرمانداران، ائمه جمعه، شهرداران و مدیران کل کشورمان باید الگوی حکمرانی اسلامی رییس جمهور شهید را سرلوحه کارشان قرار دهند.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی نمونه مدیر تراز انقلاب بود، گفت: احترام به مادر، برخورداری از روحیه معنویت، عبودیت، صعه صدر، توجه ویژه به نماز اول وقت و خواندن نماز شب، اطاعت پذیری از ولی فقیه و خادم الرضا بودن از مهم ترین ویژگی های شهید آیت الله رئیسی بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با علم، مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیرش به مردم و نظام اسلامی ایران خدمت کرد، گفت: رئیس جمهور شهیدمان یک نصاب جدیدی از حکمرانی اسلامی و ریاست جمهوری را به جهانیان نشان داد.

انتهای پیام./

شهید رئیسی نمونه مدیر تراز انقلاب بود

شهید رئیسی نمونه مدیر تراز انقلاب بود

شهید رئیسی نمونه مدیر تراز انقلاب بود

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha