دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی همواره فردی خداترس و با تقوا بود و همین امر باعث شده بود که در دل یکایک ملت ایران جا باز کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در جلسه شورای اداری استان کردستان ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و سایر همراهانش، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در پیام تسلیتی که برای شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی صادر فرمودند، از شهید رئیسی به عنوان فرد با کفایتی نام برده بودند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: مسئولان و مدیران برای اینکه بتوانند به وظیفه خود به درستی عمل کنند باید دارای خصلت‌های ویژه‌ای باشند که یکی از این خصلت‌ها تقوا می‌باشد، زیرا تقوا انسان را از گناه دور می‌سازد.

وی صبر و بردباری را دیگر صفات و ویژگی‌های ضروری در وجود انسان مومن عنوان کرد و گفت: کسانی که دارای صبر و شکیبایی هستند دیر خشمگین می‌شوند و همین امر باعث می‌شود که بهتر امور را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: افرادی که به این صفات مزین باشند و شناخته شده باشند همیشه مورد حسادت دشمنان هستند، زیرا این افراد باعث خنثی شدن توطئه دشمنان می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار کرد: شهید رئیسی، همواره فردی خداترس و با تقوا بود و همین امر باعث شده بود که در دل یکایک ملت ایران جا باز کند.

وی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با شهادت خود باعث شرمندگی دشمنان شد و امروز نام وی به بزرگی یاد می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha