دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
علی اکبر اسماعیلی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی با اشاره به ویژگی های شهید سید ابراهیم رئیسی خاطرنشان کرد: این عالم مجاهد یک مکتب بود و حماسه ۸ تیر امتداد همان مکتب خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، پیش از ظهر امروز مراسم یادبود شهیدحجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی از طرف دفتر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در مصلای جمعه بوشهر با شرکت اقشار مختلف مردم برگزار گردید.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در این مراسم با اشاره به ویژگی های آن شهید عزیز خاطرنشان کرد: شهید رئیسی یک مکتب بود و حماسه ۸ تیر امتداد همان مکتب خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با تاکید بر بازخوانی مکرر پیام حضرت امام خامنه ای در شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: این پیام عصاره پیام های مقام معظم رهبری نسبت به شخصیت های نظام بود.

وی ادامه داد: او هم عالم، هم مجاهد بود هم با کفایت و هم مردم مدار هم ولایتمدار و با تقوا و متخلق به اخلاق الهی، هم اهل کار جهادی بی وقفه و خستگی ناپذیر و از همه مهمتر خالصانه بود و این ها یعنی او یک مکتب بود.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با اشاره به بخش دیگری از پیام مقام معظم رهبری تاکید کرد: بدخواهان شهید رئیسی رسوا شدند و خداوند رئیسی را محبوب قلوب مردم قرار داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha