دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024

آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی گفتند: فراگیری علوم اسلامی و تلاش برای ابلاغ آن به مردم از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و طلاب حوزه های علمیه باید قدردان موفقیت خود باشند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معظم‌له در دیدار طلاب شهرستان قائنات و جمعی از مردم جمهوری آذربایجان تصریح کردند: کسانی که وارد حوزه های علمیه می شوند باید سعی کنند در این مسیر به مقامات عالیه برسند و در هیچ حدی از علوم توقف نکنند.

ایشان با بیان اینکه تفقه در دین انسان را با حقایق آشنا می کند گفتند: برکات حوزه های علمیه برای عموم مردم آن شهر یا منطقه خواهد بود و وجود این مراکز علمی تربیتی برای حیات معنوی جامعه، ضروری است.

آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی بر تلاش بیشتر مسئولان امر، برای ارتقای سطح علمی و اخلاقی حوزه ها تأکید و خاطرنشان کردند: هرچه خلوص نیت و اهتمام به تقوا و پرهیزکاری بیشتر باشد، توفیقات علمی نیز بیشتر خواهد شد و اساتید حوزه باید در راه تربیت علمی و اخلاقی طلاب بیش از بیش اهتمام ورزند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود درباره شیعیان جمهوری آذربایجان گفتند: این افراد علیرغم تمام سختی هایی که از جانب حاکمان کمونیست اعمال می شد، در عقاید دینی خود و محبت اهل بیت(ع) ثابت قدم ماندند و وجود این برادران دینی برای ما قابل افتخار است.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha