جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان همدان در جلسه ستاد هماهنگی پذیرش طلاب، تصریح کرد: حیات معنوی جامعه رابطه مستقیمی با حوزه های علمیه و کیفیت حوزه ها دارد، همه دستگاه ها باید حوزه را تقویت کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از همدان  جلسه هماهنگی پذیرش حوزه علمیه همدان با حضور مدیر حوزه استان،  نماینده صدا و سیما، مدیر امور اجتماعی شهرداری همدان ، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، مسئولان آموزش و پرورش نواحی 1 و2 ، اداره کل تبلیغات اسلامی استان، سازمان بسیج طلاب ، معاونت تعلیم و تربیت بسیج، با هدف کیفیت بخشی به پذیرش طلاب، فراهم سازی زمینه تربیت طلبه انقلابی دارد و تقویت حوزه های علمیه برگزار شد .

در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به آیه "وَمَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا /مائده۳۲ "، گفت: بهترین معنای این آیه در روایت از اهل بیت(ع)، احیای معنوی است و باتوجه به اینکه مسائل اسلامی و معنوی جامعه رابطه مستقیمی با حوزه های علمیه و کیفیت حوزه ها دارد، همه دستگاه ها حوزه را تقویت کنند.

نماینده صدا و سیمامرکز اصفهان نیز در این جلسه گفت: همکاری با حوزه در زمینه پذیرش طلاب جدید، در هر دو حوزه رادیو و تلویزیون، طبق سنوات گذشته همکاری خواهد شد.

مدیر امور اجتماعی شهرداری نیز آمادگی کامل  شهرداری برای همکاری در حوزه های اثر گزار و صدور مجوز های لازم جهت تبلیغات و استفاده از ظرفیت های شهری را اعلام کرد.

نماینده مدیران آموزش و پرورش نواحی 1 و 2 نیز حضور مبلغین در مدارس راهنمایی و دبیرستان اعلام آمادگی کردند و مقرر شد در راستای هم فکری و استفاده از ظرفیت مربیان پرورشی و مشاوره ای، نماینده حوزه در دوره های ضمن خدمت حضور یابد و جایگاه حوزه و نقش آن در جامعه را تبیین نماید، همچنین مجوز های لازم جهت حضور مبلغین در سراسر استان درایام دهه فجر صورت پذیرد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی نیز در این جلسه مسئولیت ساماندهی و اعزام مبلغین در دهه فجر را عهده دار شد و اعلام آمادگی کرد که از تمامی ظرفیت های خبری و ... در این راستا بهره برداری شود.

بسیج طلاب و روحانیون و معاونت تعلیم و تربیت سپاه انصار الحسین (ع) هم آمادگی خود را برای استفاده از ظرفیت شجره طیبه صالحین و سرگروه ها و مربیان و کلیه امکانات موجود در سراسر استان جهت بهره مندی بدنه بسیج و کمک به کیفیت پذیرش حوزه های علمیه اعلام کردند. و همچنین مقرر شد از تمام فضاهای مجازی صالحین و بسیج و جراید منتشره برای تبلیغات پذیرش حوزه استفاده شود. 

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha