شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024

نام دولت های استعمارگر با ایجاد فتنه و شرارت گره خورده است، آنها با ایجاد تفرقه و درگیری میان کشورهای اسلامی سلاح های خود را به فروش می رسانند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، ایشان با اشاره به سخنان دکتر احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا و استقبال افکار عمومی آمریکا از سخنان وی، گفتند: اینکه رئیس دانشگاه اعلامیه ای توهین آمیز قرائت نمود نشان از کینه آنها از ملت ایران است، آنان با این عمل نشان دادند که حقوق بشری که ادعا می کنند دروغ است و معنای آزادی آنها را نیز نفهمیده اند.

معظم له در بخش دیگری از سخنان خود، با استناد به متون دینی، وجود امنیت را لازمه تحقق جامعه سالم دانسته و تصریح کردند: هر بهایی را باید برای ایجاد امنیت پرداخت و کسانی که به ناموس مردم تجاوز می کنند و ارزش های اخلاقی را زیر پا می گذارند به هیچ وجه شایستگی ترحم ندارند.

این مرجع تقلید افزودند: اسلام قاطعانه در برابر شایعه پراکنی ها و اراذل و اوباشی که ناامنی ایجاد می کنند، موضع گیری می کند، زیرا اگر جامعه دچار انحرافات اخلاقی و ناامنی شد، زندگی در آن مشکل خواهد بود.

‌آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را سبب احیاء ارزش ها در جامعه دانستند و گفتند: آیه 60 سوره احزاب سند بسیار محکمی برای لزوم گسترش امنیت اجتماعی در جامعه است و کسانی که امر به معروف و نهی از منکر را ترک کرده و سکوت کنند مسئولند.

ایشان با تأکید بر حفظ اسرار جامعه اسلامی بیان داشتند: بر اساس آموزه های دینی مسلمانان نباید اسرار جامعه و زندگی خود را با دشمنان اسلام در میان بگذارند، زیرا این کار سبب فتنه انگیزی و فساد در جامعه خواهد شد.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha