یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی گفتند: بیداری مردم، شناخت نسبت به اسلام ناب و خودباوری و اعتماد به نفس عناصر موثر در پیروزی انقلاب بود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی در دیدار جمعی از مدیران و کارکنان نیروهای ستاد مشترک که صبح امروز در بیت معظم‌له برگزار شد با اشاره به ایام فرخنده دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشتند: حق همواره پیروز و باطل محکوم به فنا و نابودی است و این سنت الهی است.

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی گفتند: حق مثل آب همواره ثابت و پا برجاست و باطل مانند کف روی آب باقی نمی‌ماند و از بین می‌رود.

ایشان به عوامل موفقیت انقلاب اشاره کرده و اظهار داشتند: رهبری آگاه، مقتدر و زمان‌شناس و بیدار از ارکان اولیه حرکت انقلابی است.

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی افزودند: حرکت بعدی در پیشبرد یک انقلاب بیداری مردم و شناخت نسبت به اسلام ناب و خودباوری و اعتماد به نفس بود که امام راحل با اتکا به پروردگار متعال و با یاری بزرگان دیگر در این امر موفق شدند و انقلاب را به پیروزی رساندند.

ایشان به اهداف امام راحل اشاره کرده و تصریح کردند: هدف امام از انقلاب اسلامی، بیداری مستضعفان جهان و مقابله آنها با مستکبران بود تا مقدمات و زمینه ظهور امام زمان حاصل شود.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha