دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

امروز بیش از گذشته باید از مرزهای عقیدتی، فکری، سیاسی و اقتصادی جامعه حفاظت کنیم تا راه‌های نفوذ دشمن بسته شود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی، امروز در دیدار فراگیران مراکز آموزشی و فرماندهان و مدیران ستاد مشترک سپاه با تاکید بر لزوم بصیرت‌افزایی و ارتقاء بینش دینی و سیاسی، گفتند: بر همگان لازم است ماهیت انقلاب‌ها و نظام‌های دنیا را بشناسیم و با خصوصیات آنان آشنا شویم.

ایشان انقلاب اسلامی ایران را انقلابی الهی که تداوم انقلاب انبیاء است برشمرده و افزودند: هدف از انقلاب الهی، شناخت خدا و ایجاد خودباوری در بین مسلمانان است.

معظم‌له بیان داشتند: خداوند ظرفیت زیادی در وجود انسان قرار داده که باید از آن آگاه شود و با تلاش به خودباوری برسد.

این مرجع تقلید با استناد به خطبه 131 نهج‌البلاغه در خصوص ویژگی‌های رهبر، سرپرست و زعیم مسلمانان، یادآور شدند: زندگی زاهدانه، تواضع، شجاعت، فقاهت و اسلام‌شناسی از ویژگی‌‌های حاکم اسلامی است.

ایشان به لزوم درک درست مبانی دینی و آموزه‌ها و معارف اهل‌بیت (ع) اشاره کرده و گفتند: وهابیون و گروه‌های انحرافی به واسطه عدم درک دین و کج‌فهمی گمراه شدند.

معظم‌له در ادامه ویژگی‌ها و برتری‌های مجاهدین اسلام با سایر نیروهای نظامی را برشمرده و افزودند: اهداف مبارزه مجاهدان اسلام با سایرین، فرق دارد؛‌ زیرا مجاهدین اسلام در جبهه مبارزه با هوای نفس که جهاد اکبر نامیده شده است، نیز مبارزه می‌کنند.

معظم‌له بالاترین ابزار نیروهای اسلام را اعتقاد، ایمان و تقوای الهی برشمرده و خاطرنشان کردند: بر اساس این اعتماد و اعتقاد مردم لبنان و غزه را در برابر ارتش تا دندان مسلح رژیم‌ صهیونیستی پیروز کرد.

 

 

 

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha