جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: زمانی مرزهای جمهوری اسلامی به مدرسه فیضیه و دارالشفاء محدود می‌شد، اما امروز شاهدیم که مرزهای جمهوری اسلامی توسعه یافته و به نوار غزه، سوریه، عراق، یمن، بحرین و لبنان رسیده است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی، در مراسم بزرگداشت 7 دی، روز تجلی انقلاب اسلامی در قزوین که در مسجد توحید برگزار شد اظهار کرد: روزهایی نظیر 7 دی، از ذخایر معنوی و انقلابی قزوین محسوب می‌شود و احیای آن ضروری است.

وی با تأکید بر این‌که نباید در معرفی 7 دی ضعیف عمل کنیم، ابراز داشت: اگر ما در این زمینه ضعیف عمل کنیم، دشمنان باورها و اعتقادات مردم را هدف خواهند گرفت و زیبایی‌ها و ارزش‌های معنوی و انقلابی ما را از میان خواهند برد.

امام‌جمعه قزوین بیان کرد: خداوند وعده داده آن‌هایی که گفته‌اند آفریدگار ما تنها خداوند است و در هر شرایطی در این مسیر ایستادگی کردند، مشمول رحمت الهی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: آن‌ها کسانی هستند که فرشتگان بر آن‌ها نازل می‌شوند و می‌گویند: نترسید و غمگین مباشید، و بشارت باد بر شما آن بهشتی که به شما وعده داده شده است!

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: در 7 دی، قاتلین مردم، تفکر و عقیده کسانی را داشتند که در سال 88 فتنه به پا و به مردم ظلم کردند.

امام‌جمعه قزوین خاطرنشان کرد: آمریکا، انگلیس و اسرائیل از فتنه‌های که در سال 88 ایجاد شده بود، بسیار خوشحال بودند چرا که گمان می‌کردند جمهوری اسلامی از میان برداشته خواهد شد.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین ابراز داشت: فتنه‌گران در سال 88 تقلب در انتخابات را برای ضربه زدن به اصل نظام بهانه کرده بودند و این شعار فتنه‌گران در اوج فتنه‌گری‌هایشان بود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با تأکید بر این‌که 7 دی 57 و 9 دی 88 از نظر موضوعی با هم پیوند خورده‌اند، گفت: آن مردمی که در 9 دی در سال 88 قیام کردند و توی دهن دشمنان زدند، همان‌هایی بودند که در مقابل توپ و گلوله و تانک در 7 دی سال 57 ایستادند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین افزود: زمانی مرزهای جمهوری اسلامی به مدرسه فیضیه و دارالشفاء محدود می‌شد که آن هم در سال 54 با هجمه رژیم شاهنشاهی از طلبه‌ها گرفته شد تا بعد از چندسال مجدد این دو مدرسه بازگشایی شد.

وی اضافه کرد: امروز شاهدیم که مرزهای عقیدتی و فرهنگی جمهوری اسلامی توسعه یافته و به نوار غزه، سوریه، عراق، یمن، بحرین و لبنان رسیده است و همچنان با سرعت در حال پیشروی است و این به برکت عنایت خداوند به دست آمده است.

امام‌جمعه قزوین یادآور شد: این همه عزت و سربلندی به برکت خون شهدا به دست آمد و خون شهدا عزت و اقتدار مسلمانان را در پی داشت.

وی اظهار کرد: رزمندگان اسلام هیچ‌گاه از مبارزه خسته نشدند و امروز هم شاهدیم که رزمندگان اسلام بدون هیچ خستگی در میدان‌های مبارزه حضور دارند و در مقابل تروریست‌ها ایستادگی می‌کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha