شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علی اسلامی - خبرگان رهبری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تصریح کرد: حفظ کیان و عزت امروز ایران اسلامی ازخود گذشتگی شهدا و رزمندگان ۸سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، امروز در دیدار با یادگار دوران دفاع مقدس جانباز سردار حاج حمزه قربانی با  آرزوی سلامتی وشفای عاجل برای این رزمنده ایثارگر، گفت: امنیت و آرامش کنونی کشور مرهون جانفشانی ها و از خود گذشتگی ایثارگران است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: جانبازان وایثارگران  در تمامی مراحل ثابت کرده اند که الگوی ماندگارند و علی رغم مشکلات، مظهر صبر و استقامت هستند.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: حفظ کیان و عزت امروز ایران اسلامی ازخود گذشتگی شهدا و رزمندگان 8سال دفاع مقدس است.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه اگر ما سرافرازی و افتخار و عزت را خواهانیم باید تاریخ حماسه های جاودانه را فراموش نکنیم، یادآور شد: در دل کتاب قطور دفاع مقدس هرکس سهمی دارد و  آزادگان و ایثارگران وجانبازان سرافراز در این کتاب سهمی داشته و در  واقع این عزیزان عامل   جاودانگی ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در پایان گفت: ملت ایران  اگر می خواهند برای همیشه افتخار کشور را حفظ کنند باید حماسه های دفاع مقدس را فراموش نکرده و همیشه یاد شهدا، جانبازان و آزادگان را گرامی داشته و سپاسگزار آنان باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha