شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جلسه شورای حوزه علمیه قزوین

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی برارتباط بیشتر مسئولان حوزه با طلاب واساتید تاکید کرد و گفت: ارتباط بیشتر با طلاب واساتید و بهره گیری از نظرات و پیشنهادات آنها می تواند به اجرای موفق برنامه ها کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جلسه شورای معاونین مدیریت حوزه علمیه قزوین، با اشاره به اینکه خلاقیت وابتکار در کارها باعث موفقیت می شود، اظهارکرد: هـر انسان و جامعه ای خواهان بقاء و حیات مادی و معنوی است  و حیات و بقاء با توقف سـازگـاری ندارد و تحقق پیشرفت همه جانبه نیازمند تلاش مستمر، خلاقیت فـراگـیر و نوآوری است.

 مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: جـایـگـاه خـلاقیت و نوآوری به حدی است که می توان گفت مجموعه دستاوردهای فرهنگی، سـیـاسـی، اجـتـمـاعـی، عـلمـی ،  در انـدیـشـه و عـمـل و پـیـشـرفـت و سـیـع تـکـنـولوژی و تـجـهـیـزات در هـمـه مـوضـوعـات ، حـاصـل خلاقیت و نوآوری است .

وی افزود: تمام پیشرفت های علمی و نظامی که در حال حاضر در کشور صورت گرفته، نشان دهنده این است که  در باید کارها و برنامه ها، ابتکار وخلاقیت را نهادینه نموده است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی، برنامه ریزی اصولی در امور حوزه را ضروری دانست و خطاب به معاونان حوزه قزوین بیان داشت: باید طوری برنامه ریزی کنید که بتوانید به تحقق اهداف والای حوزه کمک نمایید.

مدیرحوزه علمیه قزوین در پایان بر ارتباط بیشتر مسئولان حوزه با طلاب واساتید تاکید کرد و گفت: ارتباط بیشتر با طلاب واساتید و بهره گیری از نظرات و پیشنهادات آنها می تواند به اجرای موفق برنامه ها کمک کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha