جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حماسه ۹ دی

حوزه / مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین با گرامیداشت دهه بصیرت گفت: طلاب قزوین، طی همایشی، ابعاد مختلف حماسه ۹دی را بررسی می کنند.

حجت الاسلام عباس افشار در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در قزوین ،ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی سال 1388 به این حماسه بزرگ وماندگار در تاریخ اشاره و گفت: حماسه عاشورا چنان عشقی در دل این ملت بزرگ ایران برافروخته است که  توهین عده ای خود فروخته و ناآگاه به ساحت مقدس سالار شهیدان موجب شد تعداد کثیری از مردم که در عشق به ولایت وحدت داشتند به خیابان ها آمده و بساط نفاق را در هم بپیچند.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: مردمی که در نهم دی در مقابله با ضد انقلاب به خیابان ها آمدند در مکتب عاشورا  تربیت شده بودند واین حماسه بزرگ در ایران اسلامی برای همیشه ثبت وماندگار شد.

این پژوهشگر حوزه  با بیان اینکه،  نهم دی سال 88، روز بیداری و بصيرت ملت ایران در مقابل توطئه ها و فتنه های دشمنان انقلاب و رهبری بود، بیان داشت:  نهم دی، روز عشق و علاقه مردم به رهبری، نظام و انقلاب بود و با حضور گسترده مردم در راهپیمایی این روز تمامی توطئه های دشمنان خنثی شد.

 حجت الاسلام افشار به تبیین این حماسه بزرگ برای آحاد جامعه به خصوص نسل نوجوان وجوان عنوان داشت: نهم دی، حول محور ملت و ولایت بوده و تبیین  ابعاد حماسه ای كه  در این روز خلق شد برای نسل حاضر و نسل های آینده ضرورت دارد.

وی ادامه داد: حماسه روز نهم دی سال 88، تجلی بصیرت و عشق به ولایت و رهبری بود و حضور آگاهانه ملت ایران در راهپیمایی این روز بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی كرد و خط بطلانی بر نقشه های مزدوران و بدخواهان نظام كشید

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین  در همین زمینه  از برگزاری همایش روز بصیرت در حوزه علمیه قزوین خبر داد وبیان داشت:همایش روز بصیرت وگرامیداشت حماسه نهم دی –روز پنجشنبه هفته جاری وبا حضور نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین ، ساعت ده صبح ، در مدرسه علمیه امام صادق (ع) برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha