جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حماسه نهم دی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با اشاره به فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی، گفت: برخی از سیاستمداران دنیا اعلام کردند که اگر این کودتای مخملی در هر کشور دیگری اتفاق می افتاد، بدون شک به پیروزی می رسید، ولی ایران با تدبیر دقیق و آگاهانه بساط آن را برچید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی، امروز در گردهمایی طلاب و روحانیون استان به مناسبت سالروز حماسه 9 دی که در مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) ایلام برگزار شد، اظهار کرد: در شکل گیری حماسه 9 دی باید گفت که ملت ایران اسلامی عظمت آفریدند و با ولایت فقیه بیعت مجدد کردند.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خلق چنین حماسه ای بی نظیر بود، افزود: 9 دی تجلی بیعت امت با ولایت بود و در این روز دشمن قدرت ولایت فقیه را حس کرد و فهمید رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران در مقابله با فتنه چه نقشی دارد.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به اینکه جریان بصیرت افزایی در جامعه در طول 8 ماه فتنه به اوج خود رسید، عنوان کرد: اگر الان در رسانه های خارجی و فضاهای مجازی حرکت هایی علیه رهبری انقلاب صورت می گیرد به این دلیل است که قدرت رهبری و نفوذ ایشان در دل های مردم برای دشمنان نظام آشکار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با تاکید بر این که دشمنان و نظام سلطه متوجه حاکمیت مقام معظم رهبری بر دل مردم ایران اسلامی شده است، تصریح کرد: آنها باید بدانند که این حاکمیت برآمده از قلب مردم است و مردم برای این نظام و رهبری جانفشانی می کنند که در دی ماه سال 88 دیدیم که مردم علیرغم همه مشکلات با آن شور و حضور آگاهانه وارد میدان شدند و به جهانیان ثابت کردند که رهبری در ایران قراردادی نیست، بلکه حاکمیت بر دل هاست.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اذعان داشتند که کنگره آمریکا با تصویب 55 میلیون دلار برای رهبری جریان فتنه، قصد براندازی نظام اسلامی را دشتند، اظهار کرد: برخی از سیاستمداران دنیا اعلام کردند که اگر این کودتای مخملی در هر کشور دیگری اتفاق می افتاد، بدون شک به پیروزی می رسید، ولی ایران با تدبیر دقیق و آگاهانه بساط آن را برچید.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به اینکه ماه قبل از این جریانات جلسات متعددی در اسرائیل برگزار شده بود که راه نابوودی نظام اسلامی را براندازی ولایت فقیه اعلام کرده بودند، ولی در 9 دی سال 88 فهمیدند که قدرت و نفوذ ولایت فقیه در بین مردم به حدی است که ملت ایران هیچ گاه فرمایشات رهبری را روی زمین نمی گذارند و آن را برای خود تکلیف می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با تاکید بر اینکه فتنه گران قبل از برگزاری انتخابات بحث تقلب در انتخابات را مطرح کردند، افزود: عمق این اتفاقات به 10 سال می رسد که دشمنان نظام برای ایران اسلامی برنامه ریزی کرده بودند.

وی ادامه داد: در جریان اتفاقات سال 88 مردم فهمیدند که برخی ها می خواهند از آنها استفاده ابزاری کنند که با درایت و هوشیاری خود را از این جریان باطل خارج کردند و نقشه های فتنه گران را نقش بر آن کردند که متاسفانه بی تدبیری برخی از خواص بی بصیرت داخلی باعث شد دشمنان احساس امنی از برنامه ریزی خود داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام به برخی جریانات صدر اسلام اشاره و عنوان کرد: ملت حزب الله ایران اسلامی در حماسه 9 دی نگذاشتند تاریخ تکرار شود و با خلق آن حماسه، با رهبری و ولایت تجدید بیعت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با تاکید بر اینکه در 8 سال دفاع مقدس و 8 ماه فتنه نظام سلطه با ما مبارزه می کرد، گفت: طلاب و روحانیون باید با بصیرت افزایی در جامعه فعالیت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اگر می خواهیم از ولایت و مقدسات انقلاب دفاع کنیم، باید مبنایی پاسخگو باشیم، اضافه کرد: ملت ایران در 9 دی ماه سال 88 مردودین و خستگان از انقلاب را معرفی و آنها را کنار زدند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام، حرکت حول محور ولایت را بصیرت افزا دانست و اظهار کرد: ولایتمداری و در مسیر ولایت حرکت کردن، دوراندیشی، تقوای الهی و توسل به اهل بیت (ع) از راهکاری بصیرتی هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha