پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین باطنی با بیان اینکه حضور پر شور مردم در گرامیداشت حماسه ۹ دی انقلاب و ولایتمداری را بیمه می کند، گفت: حوزه و روحانیت همراه و همگام با مردم انقلابی و شهید پرور این روز را تعظیم می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان گفت : نهم دی یادآور حماسه ای بزرگ و مبین بصیرت مردم مسلمان و انقلابی است که در تاریخ ایران به عنوان یک روز سرنوشت ساز ثبت شد.

وی در ادامه افزود: درحقیقت  9 دی باید سال های سال زنده نگاه داشته شود، چرا که در این روز چشم فتنه کور شد و دست کسانی که جنگ احزاب علیه نظام و انقلاب و دستاوردهای آن و ثمره خون شهدا که از پیروزی انقلاب تا دفاع مقدس را شامل می شود را هدف گرفته بودند و به دنبال برچیدن سفره انقلاب بودند و به تبع سفره نظام و اسلام،  قطع شد.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان افزود: فتنه گران علی رغم آنکه  از همه نیرو و امکانات و از پشتیبانی همه جانبه قدرت های استکباری و گروه های معاند برخوردار بودند و به تعبیر قرآن مصداق آیه شریفه «يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ»  خداوند اراده کرد نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره با ثبات و صلابت بماند و محور خیزش های اسلامی در منطقه و جهان باشد.

وی در رابطه با ضرورت بزرگداشت یوم الله 9 دی بیان کرد: حوزه و روحانیت همراه و همگام با مردم انقلابی و شهید پرور  این روز را تعظیم می کنند و با شرکت در راهپیمایی مشتی در دهان استکبار و دشمنان اسلام  و بدخواهان انقلاب خواهند زد.

حجت الاسلام والمسلمین باطنی در پایان تاکید کرد: حضور پر شور مردم در مراسم گرامی داشت نهم دی انقلاب و ولایتمداری را بیمه می کند و این امر تکلیف شرعی و اجتماعی آحاد مردم است.

۳۱۳/۳۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha