دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام رجائی دفتر تبلیغات

حوزه/ معاون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، گفت: هر کس بخواهد حماسه نهم دی را به سود خود مصادره کند در حق ملت بصیر و آرمان‌های نظام جفا کرده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید موسی رجایی با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، دوران غرور آفرین دفاع مقدس،  و پیشرفت های هسته ای از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد.

وی افزود: در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناکام مانده اند.

معاون پشتیبانی و نیروی انسانی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه فتنه 88 از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود تصریح کرد: مردم ولايتمدار و بصير ايران اسلامي در روز نهم دي ماه سال 88 با حضوري هوشمندانه و بي نظير،يكي از بزرگترين، باشكوه ترين و البته مهمترين اجتماع و راهپيمايي سراسري پس از انقلاب را رقم زدند.

وی افزود: نهم دي ماه روز تجديد بيعت تاريخي مردم متدين و بصير ايران با ولايت ، امام، رهبری و ارزش هاي اصيل انقلاب اسلامي بود كه به همه فتنه گران و دشمنان نشان داد كه پيوند ملت با آرمان هاي امام، شهدا، انقلاب و ولايت، پيوندي عميق و ناگسستني است.

حجت الاسلام و المسلمین رجایی در ادامه این روز را متعلق به آحاد مردم دانسته و خاطرنشان کرد: هر کس بخواهد حماسه نهم دی را به سود خود مصادره کند در حق ملت بصیر و آرمان‌های نظام جفا کرده است.

وی با اشاره به انتخابات اسفند ماه سال جاری گفت: باید با درس گرفتن از اتفاقات گذشته، در سایه اتحاد و یکپارچگی موجب سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha