دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

کسانی که در فتنه 88 همچنان برسر حرف و قول خود باقی مانده اند کماکان دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند.

حجت الاسلام گودرزی نماینده ولی فقیه در تیپ نبی اکرم سپاه استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن بیان این مطلب گفت: فتنه 88 می رفت که به یک تهدید تبدیل شود که با درایت و کفایت رهبری و بصیرت سیاسی مردم به یک فرصت تبدیل شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه مردم غیرتمند ایران در حماسه نهم دی ماه بار دیگر اقتدار ملت و کشور را به رخ دشمنان نظام اسلامی کشاندند گفت: بعد از آن ایام بود که توانمندی دانشمندان در همه زمینه های علمی ارتقا یافت.

این مقام مسئول در ادامه عوامل فتنه 88 رابه دو گروه داخلی و خارجی تقسیم بندی کرد و افزود: وقتی که عوامل خارجی به سرکردگی صهیونیسم و استکبار جهانی آمریکای جنایتکار نتوانستند در جنگ تحملی با کشورمان مقابله کنند در جنگ نرم که فتنه 88 نمونه عینی آن بود را راه انداختند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان ایجاد تشکیلات فتنه،فراموشی ارزش های دینی اسلامی و حاکمیت حاکمان سوجو را از جمله پیامدهای منفی شکل گیری فتنه 88 عنوان کرد و افزود: تنها هدف دشمنان از راه اندازی این فتنه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پختگی اجتماعی و سیاسی مردم و به فعلیت رسیدن استعداد های جوانان مملکت را نیز از جمله برکات این فتنه عنوان کرد و گفت: در این حادثه مردم بصیرت سیاسی دیگری به دست آوردند که همین عامل خود باعث نصرت و پیروزی مردم ایران شد.

حجت الاسلام گودرزی در پایان امنیت و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران را در گرو بصیرت افزایی روز افزون مردم دانست و افزود: تنها در این صورت می توان مملکت اسلامی ایران را از آسیب دشمنان مصون نگه داشت.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha