دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه با بیان این که حماسه نهم دی، توطئه های دشمنان علیه نظام را خنثی کرد، گفت: حرکت عظیم مردم در نهم دی، ره آورد تبعیت از ولایت فقیه و زنده نگه داشتن خط ولایت محوری بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به عوامل شکل گیری حماسه نهم دی، اظهارداشت: دشمنان با تمهیدات و طراحی های دقیق، جریان براندازی نظام را با همکاری برخی گروه ها و احزاب کلیده زده بودند.

عضو جامعه مدرسین حوزه یادآور شد: منافقین، سلطنت طلبان، سازمان های جاسوسی آمریکا و انگلیس با در اختیار داشتن رسانه های مختلف به دنبال کودتای مخملی بودند.

 

*حرکت فتنه گران فراتر از جدل های انتخاباتی بود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که فتنه گران تصور می کردند مردم آن ها را همراهی خواهند کرد، ابراز داشت: حرکت فتنه گران، مردم را بیش از گذشته حساس تر کرد؛ چرا که آن ها به این واقعیت رسیدند که بحث و جدل ها فراتر از مسئله انتخابات است.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی با تاکید بر این که عدم درک صحیح و جهل و نادانی دشمن موجب شد تا آن ها خیال کنند که مردم از نظام جمهوری اسلامی خسته شده اند، افزود: در حماسه نهم دی ماه سال 88، ملت ایران در اقصی نقاط کشور، با تجمع عظیم و پرشور خود، سیلی محکمی به دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی زدند.

وی با بیان این که حماسه نهم دی، توطئه های دشمنان بر علیه نظام را خنثی کرد، تصریح کرد: حرکت عظیم مردم در نهم دی، ره آورد تبعیت از ولایت فقیه و زنده نگه داشتن خط ولایت محوری بود.

 

*حماسه نهم دی در پرتو قیام 19دی شکل گرفت

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه، حماسه نهم دی ماه را پرتوی حرکت عظیم قیام خونین مردم قم در 19 دی ماه 1356 دانسته و گفت: حضور باشکوه مردم، سیلی محکمی بر صورت داخلی های احمق فتنه گر و مایوس کننده دشمنان خارجی بود.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی با تاکید بر این که فتنه گران باید بدانند مردم سوابق آن ها را می دانند و تمام حرکات آنان را تحت نظر دارند، تصریح کرد: کسانی که به دنبال احیای فتنه گران هستند، باید بدانند مردم ساکت نخواهند بود و اجازه روی کار آمدن آنان پس از آن همه خیانت به نظام و انقلاب را نمی دهند.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha