دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم در بيانيه‌اي به مناسبت حماسه تاريخي 9 دي اعلام كرد: يوم الله نهم دي ماه سال 88، نقطه عطف حضور ولايي مردم ايران در پاسداري از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن كامل اين بيانيه‌ بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

يوم الله نهم دي ماه سال 88 نقطه عطف حضور ولايي مردم ايران در پاسداري از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي است.

با جریحه‌دار شدن قلوب مؤمنین در حادثه عاشورای 88 توسط حرمت شکنان جریان فتنه، مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور پر شکوه خود، حماسه عظیم 9 دی را خلق نمودند، تا بار دیگر برق ابهت وعظمت این حضور، چشمان بهت زده دشمنان اسلام را کور کند.

مردم در 9 دی ماه با بیعت مجدد با ارزش‌هایی که حضرت امام خمینی (ره) برای مردم ترسیم نمودند و میثاق با مقام عظمای ولایت حماسه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب را ورق زدند، روزی که به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در دل و ذهن مردم نقش بسته و آن را فراموش نمی‌کنند.

بدون شک روز نهم دی ماه روزی است که عاشورائیان با صلابت و خروش تمام، میثاق و ارادت و فداکاری خود به ولایت و عاشورای حسینی را به نمایش گذاشتند.

 ملت بصیر و شهید پرور ایران اسلامی در روز9دی نشان دادند که هرگز در رابطه با اعتقادات دینی و ارزش‌های ولایی خود لحظه‌ای غافل نبوده بلکه در پرتو اندیشه‌های ناب امام راحل (ره) و ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای آماده جان فشانی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

در سالگرد این حماسه تاریخی و ماندگار، دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که خود را به عنوان نمادروشنفکری حوزه در بیانات ارزشمند رهبرمعظم انقلاب شناخته، از طلاب، فضلا، مبلغان حوزه های علمیه و عموم مردم غیور و شهیدپرور در سراسر ایران اسلامی برای حضور در مراسم یوم الله نهم دیماه و تجدید عهد و میثاق با امام، شهدا و رهبری و بصیرت افزایی در نسل جوان دعوت می نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha